fredag den 20. september 2013

Mangler du ønsker? Romantiske Gaver

Er du lige som mig - mega svær at finde gave til?
Morsdags gave, fødselsdags gave eller barselsgaver. 
Men jeg har en gave ide'.
Jeg har fået et smukt armbånd fra Romantiake Gaver.dk. Det er af  mærket Nordic Diva og er ægte lammeskind som vikles omkring armen tre gange og har tre glas charms.
Armbåndet vil jeg vise frem fordi jeg syntes at det specielt vil være en super god barsels gave ide.
Hvis man har fået en lille dreng/ venter en lille dreng (som jeg har) kan man få de smukke blå perler og venter man en pige er der en flot udgave med lyserøde charms. Syntes det er en flot og luksuriøs gave som man vil kunne få rigtig meget glæde af. 
Den kan som jeg skriver i starten, selvfølgelig også bruges til andre andledninger. 
Der er hele 5 forskellige armbånd du kan vælge imellem - se dem alle HER
PPPssst - Armbåndet koster normalt 400 kr, men er for tiden på tilbud og sat ned til kun 300kr !
Se alle de produkter på udsalg her - UDSALG Romantiske gaver.



0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar