fredag den 12. juli 2013

Shhh... Det er hemmeligt

Dagen går på held og jeg finder igen mig selv på den forkerte sidde af kl 23:30 .. Men her hækles og jeg nyde virkelig mine små hækle øjeblikke. Hvad jeg har for enden ad hæklenålen er stadig lidt hemmelig - men det er en ny lille og nem hækle opskrift som jeg har bikser sammen af de ting jeg kender og har hæklet før. 
Jeg skal nok huske at vise det færdige resultat.
Ønsker en smuk og rolig nat til alle jer der læser med i de sene natte timer :)


2 kommentarer:

  1. Endnu en fin stjerne måske?!
    Ja fin nat ønsker jeg også. Magnus på 3,5 måned har sovet fra 22-04:20! Mor er så glad:-)
    Håber også din lille søn sover godt om natten.
    Kh Jonna

    SvarSlet
  2. Hvor ser den fin ud- jeg håber du fik sovet godt!

    Kram og god sommer...
    /Chrisitna

    SvarSlet