søndag den 2. juni 2013

Vinderne er...

Hurrah og tak til alle der ville deltage og ikke mindst mamaslife.dk
De er et besøg værd hvis du mangler en slynge eller bæresele til en god pris.
De 3 vindere af sy selv slyngerne kommer her:
(Til vinderne: send mig en mail med jeres adresse og med emne " ringslynge vinder" margit.rosenaa@gmail.com)

Jeg ville lave en slynge til min veninde, som skal føde her om en lille mdr. Jeg er sikker på, at hun ville få glæde af den :)

Denlillaelefant.blogspot.dk

Og

Jeg er gravid med barn nr. 3 og har altid ønsket mig sådan en, men har aldrig fået lavet/købt en. Nu er muligheden der måske?
Eva

Og

Jeg gad godt prøve at sy sådan en. Til lillebror der kommer til august.






2 kommentarer:

  1. Wohoo.. Jeg vinder aldrig!! :)

    SvarSlet
  2. Jubiii, det er jo mig :)

    Jeg har sendt dig en mail...

    SvarSlet