mandag den 13. maj 2013

Vis mig din pusketaske

Vis mig din pusletaske og jeg skal fortælle dig hvem du er .. Er det ikke sådan man siger om en masse ting :)
Ville jer lige vise min. Det variere selvfølgelig lidt - men dette er et godt udgangspunkt. 
De ting jeg vil fremhæve er:
Saltvands ampullerne, den hjemmehæklede putte ræv, sutte termometer og der befinder sig en extra sut i den lille svampe taske. Hvad der ikke kan ses på billedet er et stk smart foldbart puslepude som fulgte med tasken.
Noget specielt uundværligt som du har med i jeres pusletaske ?

4 kommentarer:

  1. Jeg har altid kameraet med. Det har vist sig mange gange at være en rigtig god idé. Og håndsprit, engangspusleunderlag og ekstra sutter. Så var vi good to go

    SvarSlet
    Svar
    1. yes - håndsprit plejer vi også at have med. Kameraet var med i starten, men efter jeg fik iPhone overtog den :)
      engangspusleunderlag - klart - det er også bedre end de skumklude jeg har med.

      Slet
  2. Hvis du altid medbringer termometer, vil jeg heraf uddrage at du måske er en lidt for bekymret mor, som ikke helt stoler på sin egen dømmekraft. Jeg mener ikke man behøver et termometer for at afgøre om ens barn har feber, men det er jo bare min mening og ellers er det da også rart at være forberedt på lidt af hvert, når man er hjemmefra med sin guldklump. Din hæklede putteræv er virkelig skøn og du er garanteret også en super mor :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. du har ret med det termometer - det her ligget i siden 5 mdr. vaccinationen men er ikke en fast del - syntes bare den er vildt smart :)

      Slet