onsdag den 22. maj 2013

Planter tagetes i silende regn

Regnen siler ned og jeg kan nu søge ly i mit lille have skur. Jeg har lige plantet tagetes blomster i haven, så mon ikke de kan lokke sommeren frem :)
Når man har en lille have, kan man ikke være ked af vejret - og mindstemanden skulle jo også gerne ud og have lidt luft. 
Mine tanker i dag går alle til min morfar. Han har meget andet end tagetes (Tagetes patula) at tænke på i de her dage, men det er ham der flere gange har vist mig de små tricks der gør det nemt at plante blomster ud i haven. 
Som I kan se ligger Vinter manden i barnevognen. Det må være skønt at ligge der i varmen. Høre regndråberne tomme blidt på regnslaget og lytte til fuglenes kalden. Alt ånder fred i den lille byhave.


0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar