tirsdag den 28. maj 2013

Giveaway - babyslynge 3 stk

Kunne du tænke dig en ringslynge? Eller kender du en gravid, en på barsel eller skal du have en gave til barnedåb, så læs med her.
Jeg har fået lov at give 3 stk. Opskrifter med ringe væk til lækre og helt simple babyslynger. Ringe og opskrifter er fra mamaslife.dk - som har en stort udvalg af forskellige slynger og bæreseler til flotte priser. Alt du skal bruge er et stykke bomulds stof (210x90) - så kan du nemt lave en af slyngerne.
For at deltage skal du bare smide en kommentar til dette indlæg, hvor du fortæller hvem der skal have ringe, opskrift og mulighed for at lave en fin slynge eller hvem du vil lave ringslyngen til.
Jeg finder hele 3 vindere d. 2 juni - deltag senest 20:00
Del meget gerne denne giveaway - det vil jeg blive rigtig glad for :)



30 kommentarer:

  1. Et par i vores vennekreds venter sig, og jeg ved at hun ønsker sig netop sådan en slynge... Så jeg er helt sikkert med :)

    kreatrolden@gmail.com

    SvarSlet
  2. Jamen sikke en fin give away :-) Jeg skal selvfølgelig selv have glæde af slyngen når vores lille pige kommer til verden om et par måneder - jeg har kun hørt godt om disse slynger :-D

    SvarSlet
  3. Vi har en i familien der venter sig som jeg tror ville blive rigtig glad for sådan en :)
    Vh avi

    SvarSlet
  4. Jeg ville lave en slynge til min veninde, som skal føde her om en lille mdr. Jeg er sikker på, at hun ville få glæde af den :)

    Denlillaelefant.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Har også delt den på min blog :)

      Slet
    2. Gulstorff1983@gmail.com

      Slet
  5. Min datter er 10 måneder lige om lidt og derfor for stor til den, men inden længe skal hun være storesøster. Jeg ville derfor bruge den selv. Da trutten var lille kunne jeg næsten ikke lave andet end at sidde med hende, så en slynge tror jeg er vejen frem næste gang

    mette.knk(a)gmail.com

    SvarSlet
  6. Min veninde er gravid for første gang, så hun køber lystigt ind af alle de baby ting, som hun kan komme i nærheden af. Hun har dog endnu ikke snakket om en babyslynge, og kan ellers forstå i blog-land at de er meget populære, så sådan skal hun da også have, og hvis jeg ikke vinder, må jeg lige nævne slyngen for hende alligevel.

    SvarSlet
  7. Jeg vil lave slyngen til min veninde, der fødte i sidste weekend!
    Jeg er sikker på, at den vil kunne gøre stor gavn, når hun samtidig skal holde styr på sin to-årige søn. :)
    Hilsner fra Astrid

    SvarSlet
  8. Jeg vil give den til min søde veninde der venter en lille dreng i juli. Hun er karrierekvinde med stort K, men har måtte sætte farten gevaldigt ned og tage tingene i juniors tempo og hun klarer det bare super godt. Så hun fortjener en lille lækker gave, der kan bruges til flere dejlige stunder, når først sønnikke kommer til verden.
    Hilsen Monica

    SvarSlet
  9. Fantastisk givesway, som jeg bare bliver nødt til at deltage i!!! Ringslyngen skal gå til en kommende lillebror, som gerne skulle komme til verden om 22 dage - Gerne før, hvis det står til mig ;-) En ringslynge vil være perfekt, når der skal der leges med storebror, og lillebror har brug for tryghed hos mor samtidig!! Hvis jeg skulle være så heldig at vinde, så har jeg jo også den perfekte grund til at få købt den symaskine, som jeg har ønsket mig i en evighed!! Fortsat god dag - Sanne My

    SvarSlet
  10. Jeg venter tvillinger til september og kan sikkert bruge et par ekstra hænder frie;)

    SvarSlet
  11. Min kusine skal have dem :) Hun venter sit første barn til juli og det er jo lige om lidt.
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  12. Vil meget gerne deltage, og vil faktisk give den til mig og min datter! Med to små børn vil det være så skønt, at have hænðerne fri, bare en gang imellem :)

    SvarSlet
  13. Hvis jeg er heldig at vinde skal den gemmes til min datter på snart 18 skal ha barn (jeg fik hende som 18 årlige, min far fik mig som 19 årlige og min farmor fik ham da hun var 20)
    Håber inderligt hun kan få gavn af at slynge, da jeg er stor fortaler for det. :)

    SvarSlet
  14. Skindbjerg.olsen@hotmail.com

    SvarSlet
  15. Min veninde venter sig, så det må nok blive til hende

    SvarSlet
  16. Ville elske at vinde et gør-det-selv sæt, så kunne jeg måske tage mig sammen og få en syet op til mig selv og vores barn nummer 3 på 5 uger. -Skøn mulighed!

    Hilsen Sara
    www.sarastrik.blogspot.dk
    smnypedersen@yahoo.dk

    SvarSlet
  17. Jeg kunne helt sikkert også godt bruge en ny slynge til nummer 2 som er i ovnen:-)

    SvarSlet
  18. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  19. Vil jeg gerne vinde til mig selv og efterårsbabyen der er på vej :)

    SvarSlet
  20. Jeg er gravid med barn nr. 3 og har altid ønsket mig sådan en, men har aldrig fået lavet/købt en. Nu er muligheden der måske?
    Eva

    SvarSlet
  21. Det er helt sikkert en barselsgave, som jeg gerne vil lave til min kære kollega, der venter sit barn nr. 2 indenfor 1 år. Hun kommer til at mangle et sæt hænder med 2 små børn senere på året.

    Mvh
    Tine

    SvarSlet
  22. Jeg gad godt prøve at sy sådan en. Til lillebror der kommer til august.

    SvarSlet
  23. lige hvad jeg kunne bruge
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  24. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  25. Kender en ung pige, der har fået en datter. Vil glæde hende med denne gave :)


    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  26. Jeg har også lige delt på min blog www.MinKusineMaria.dk, hvor jeg skriver om sprogstimulerende aktiviteter med børn i hverdagen.

    Slyngen skulle nok gå til en veninde...

    Se alle vores slynger i indlægget HER

    SvarSlet
  27. Åh, jeg vil gerne SELV prøve sådan en slynge - jeg forsøgte ved det første barn, men det gik ikke så godt. Måske kunne det fungere med nr. to, der kommer lige om lidt :-)

    SvarSlet