lørdag den 18. maj 2013

Det er varmt for de små...


Man går rundt og tror at alle bare syntes at det er lykken med sådan et vejr. Fuld sol, mild vind og høje temperature. Forstå mig ret - jeg er vild med det! Men min lille dreng har det virkelig varmt og han er ikke den store fan...
Det er løbet meget vand af kop og sutteflaske i dag og det meste af dagen har løbet afsted i skyggen og de rum der var kølige. Hans små nakke hår krøller pga. varmen og jeg ville ønske jeg kunne hjælpe ham mere end jeg allerede gør. For det er ikke nemt at være små 6 måneder og have svært ved at få mor til at forstå hvad man trænger til :)
Håber I alle har lige så godt vejr dom os og nyder det.

2 kommentarer:

  1. Åh, den lille stakkel....

    Kram
    /Christina

    SvarSlet
  2. Ih ja, Margit! Det er så sandt.
    HURRA for dejlig sol og varme, men nøej hvor de små bare ikke nyder det som vi...
    Magnus (7 uger) er en varm dreng, så han sveder også derud ad...
    Ser ud til idag bliver lidt køligere. Rart.
    KhnJonna

    SvarSlet