torsdag den 16. maj 2013

Creative Tail her doneret plakater til sygehus

Creative Tail blev for nogle uger siden kontaktet af en sød sygeplejerske fra Sønderborg sygehus.
Hun har også selv en blog som i kan besøge lige HER
På Sønderborg sygehus trængte deres Børn og unge klinikken et lidt nyt :

" I disse dage er vi igang med en ordentlig makeover af udsmykningen på afdelingen. Der er flere old gamle plakater fra 80'erne som er outdated, falmet og grimme. Og vi vil rigtigt gerne have noget på væggene som er farverige, inspirerende og skaber ny historier og inputs til fantasien hos de små størrelser."

og de har nu fået et par store plakater :)


6 kommentarer:

  1. Super fedt at du har sponsoreret til dem :)

    SvarSlet
  2. hvor er det sødt af dig at du ville give dem billeder til børnene

    SvarSlet
  3. jeg elsker denne billeder :0), jeg har nu min blog 1 år og har en lille give away. måske har du lyst at besøge mig :0)
    ulrikes-smaating.blogspot.com, det er bare nok, at du skrive en kommentar, gerne i dansk
    hilsen ulrike

    SvarSlet
  4. Det vil vi glæde os til at se. Min søn går jævnlig til kontrol på Sønderborg sygehus, så vi takker mange gange

    SvarSlet
  5. Hvor er det flot af dig at sponsorere din flotte billeder :)

    SvarSlet