lørdag den 2. marts 2013

Barnedåb Del 1.

Jeg har en masse at vise jer og fortælle jer om barnedåben vi havde d. 24 februar. Her er lige et par billeder at starte på. Festen blev holdt privat - så udfordringen var at få pyntet op i den store stue - så der stadig var hjemmelig og hyggelig stemning men samtidig lagt op til stor lyseblå fest :)
Det jeg følte gjorde den store forskel var de ting jeg havde fået fra http://www.magiskeminder.dk/ - De har nemlig sådan nogle seje bikubebolde/papirbolde som jeg slet ikke kunne stå for! I baggrunden kan i også se en fin guirlande.
Jeg vender tilbage med flere billeder af stemningen og pynten :
Kjolen.. ja selvfølgelig skal i vide hvad det var for en. Men først må jeg lige sige at det er DET HELE værd, at vælge den rigtige kjole. Har en dejlig svigerinde som til hendes barns dåb - i kampens hede, i et øjeblik havde glemt at hun ammede og lad os bare slutte historien med at sige at kjolen ikke var ammevenlig og gik helt ned til jorden :)
Så jeg var forberedt og valgte en ammevenlig og ikke mindst amme diskret kjole fra mamalicious.dk. Blød  jersey og i en herlig blå - den hedder TUNNEL L/S JERSEY TUNIC NF  og koster kun 260 og var super dejlig ar have på.  


3 kommentarer:

  1. Fantastiske billeder. Nårh!

    SvarSlet
  2. Hvor ser du skøn ud! Det er en stor dag, tillykke:-)

    SvarSlet
  3. hvor ser i begge to skønne ud. Tillykke med ham.

    SvarSlet