onsdag den 27. februar 2013

Stor Giveaway Marabou !!!

Kære læsere - jeg har fået lov til forsøge at forsøde en heldig læsers hverdag med Marabou :)
Her hjemme er vi vilde med Marabou og kan spise det når som helst hvor som helst.

Alt I skal gøre for at deltage er at komme med jeres sjoveste/bedste anledning til at spise chokolade!
(Bemærk at teksten skal slutte med ”-chokolade” lige som eksemplerne neden for)
OKAY-DU-FÅR-RET-Chokolade
LAD-OS-LEGE-DET-ER-FREDAG-Chokolade
FORDI-DU-ER-SØD-Chokolade

Skriv din personlige chokolade anledning i en kommentar til dette i indlæg -
Så udvælger om en lille uge den jeg synes er bedst om, som så vinder en stor kasse Marabou-chokolade - alle med vinderens egen anledning på et label.

Præmien:
24 plader Marabou mælkechokolade á 100 g. med eget personligt label.

Hvis du kan lide chokolade - og vil have inspiration til din label - så hop ind på Marabou's Facebook-side: http://www.facebook.com/MarabouDanmark, hvor der løbende kommer opdateringer på, hvornår og i hvilke udvalgte butikker, det vil være muligt at få printet sit eget personlige label.

Jeg finder en vinde d. 4 marts iblandt alle de kommentarer der er postet senest kl 20:00.



96 kommentarer:

  1. FORDI-HVER-DAG-ER-EN-FEST-CHOKOLADE

    SvarSlet
  2. Vi-børster-bare-tænder-en-ekstra-gang-chokolade

    SvarSlet
  3. UPS!!!-Der-er-to-streger-chokolade

    Trinsling@forum.dk

    SvarSlet
  4. Fordi-det-er-verdens-bedste-chokolade

    SvarSlet
  5. Lige-nu-og-her-chokolade :-)

    SvarSlet
  6. Fordi-der-altid-er-plads-til-et-lille-stykke-CHOKOLADE. ;-)

    SvarSlet
  7. Har-overlevet-endnu-en-hverdag-chokolade

    SvarSlet
  8. Fordi-jeg-har-trænet-idag-chokolade :o)

    SvarSlet
  9. fra mig til mig chokolade

    SvarSlet
  10. Fordi-det-var-en-hård-nat-chokolade

    SvarSlet
  11. Fordi-du-er-min-bedste-kollega-chokolade

    SvarSlet
  12. Fordi-jeg-var-den-heldige-chokolade

    SvarSlet
  13. Bare-fordi!-chokolade

    SvarSlet
  14. det-øger-jo-livskvaliteten-chokolade

    SvarSlet
  15. fordi-jeg-er-gravid-og-baby-har-fandme-brug-for-det-chokolade

    SvarSlet
  16. jeg-gi´r-en-omgang-chokolade

    SvarSlet
  17. Fordi-hverdagen-med-top-hysterisk-3-årig-som-muligvis-bare-er-en-fase-men-som-aligevel-er-pisse-dyrt-på-chokolade-fronten-(og det ser trods alt pænere ud at spise en plade chokoalde end at bunde en flaske snaps!!)

    SvarSlet
  18. Fordi-chefen-var-lidt-sur-chokolade.
    Fordi-lidt-ekstra-på-sidebenene-luner-i-kulden-chokolade
    Undskyld-jeg-var-lidt-hysterisk-over-dine-strømper-på-gulvet-chokolade.

    SvarSlet
  19. Bage-kage-chokolade
    For-sent-op-chokolade
    For-sent-iseng-chokolade
    Alene-hjemme-chokolade
    savner-min-mand-chokolade
    savner-min-kone-chokolade
    la@aeldresagen.dk

    SvarSlet
  20. Fordi - jeg - trænger - chokolade
    Godt citat fra den skønne serie Matador :-)
    Hexia3@yahho.dk

    SvarSlet
  21. fejring-af første-løn-chokolade:-)

    SvarSlet
  22. Fordi-jeg-er-syg-chokolade

    Fordi-mine-børn-er-de-dejligste-chokolade

    SvarSlet
  23. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  24. SKAL VI WEEKEND HYGGE ER DET LÆKKER CHOKOLADE.
    pia sroka
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  25. Så-bli'r-du-glad-igen-chokolade :)

    SvarSlet
  26. Fordi-jeg-gerne-vil-dele-med-dig-chokolade

    SvarSlet
  27. GØR-HVERDAG-TIL-FEST-CHOKOLADE

    SvarSlet
  28. Forddi-jeg-kan-lide-at-blogge-chokolade

    SvarSlet
  29. HVIS-DU-VIL-VÆRE-GOD-VED-DIG-SELV-CHOKOLADE

    SvarSlet
  30. Mor-har-brug-for-energi-chokolade

    SvarSlet
  31. FORDI-JEG-ELSKER-DEJLIG-CHOKOLADE

    SvarSlet
  32. Jamen-jeg-har-læst-et-eller-andet-sted-at-det-skulle-være-sundt?-chokolade. <3

    xoxo Samconradsen.dk

    SvarSlet
  33. Kan-bare-ikke-få-nok-chokolade
    Lakrids-er-godt-men-det-bedste-er-chokolade
    Lige-i-min-mave-chokolade
    Elsker-Elsker-chokolade
    fordi-jeg-er-en-god-mor-chokolade

    helle@mody.dk

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  34. Fordi-chokolade-er-det-bedste-det-kan-ingen-tæske

    SvarSlet
  35. Det-feder-først-i-morgen-chokolade :O)

    (den bruger jeg i hvert fald hver gang)

    Hug Nanna // SHITOGLOUISVUITTON.BLOGSPOT.DK
    nannatvchristensen@gmail.com

    SvarSlet
  36. Glad-i-låget-chokolade.
    Fordi-du-er-for-lækker-chokolade.
    Gør-nogle-glade-chokolade

    Kh soegaard@firma.tele.dk

    SvarSlet
  37. Det-er-altid-en-grund-chokolade

    ELSKER Marabou :)

    SvarSlet
  38. SAVNER-EN-KÆRESTE-CHOKOLADE
    JEG-KAN-TÅLE-DET-CHOKOLADE

    hri6400@gmail.com

    SvarSlet
  39. Fordi-jeg-har-lyst-chokolade
    Det er den typiske grund til at jeg spiser chokolade, og det sker ofte og hvor som helst ;)

    SvarSlet
  40. JEG-SKAL-VÆRE-STORESØSTER-CHOKOLADE

    (chokoladen kan min datter dele ud til familie, når den forhåbentligt snart gode nyhed skal fortælles :-)

    svips@aaui.dk

    SvarSlet
  41. Fordi-det-smager-bedre-end-selleri-chokolade
    Fordi-børnene-endelig-sover-chokolade

    :-p

    shopamokka@gmail.com

    SvarSlet
  42. Fordi-jeg-elsker-dig-chokolade
    Til dem, som jeg elsker..

    Line

    SvarSlet
  43. Fordi-det-først-sætter-sig-på-mine-hofter-i-morgen-chokolade.

    Til mig selv -ohhh jeg naive kvinde. :-p

    SvarSlet
  44. Mor-til-6-trænger-til-mortid-chokolade

    SvarSlet
  45. Fordi-chokolade-elsker-mig

    SvarSlet
  46. Fordi-jeg-er-pragtfuld-chokolade <3

    SvarSlet
  47. Fordi min datter igen har holdt mig vågen i nat CHokolade.

    SvarSlet
  48. Marabou Ilove<3 CHokolade

    SvarSlet
  49. Fordi - jeg - trænger - chokolade

    merete-d-h@hotmail.com

    SvarSlet
  50. FORDI-BØRNENE-ENDELIG-SOVER-Chokolade

    SvarSlet
  51. Fordi-den-passer-lige-ned-i-min-taske-chokolade

    SvarSlet
  52. Choko-mer-lade

    (som min lillebror sagde da han var bette ;))

    SvarSlet
  53. Fordi-det-er-en-ugedag-chokolade

    SvarSlet
  54. Fordi-mellemmåltider-er-sundt-chokolade!

    SvarSlet
  55. DET-FEDER-FØRST-I-MORGEN-chokolade

    piaogjan@hotmail.com

    SvarSlet
  56. Jeg-elsker-dig-og-du-elsker-chokolade-chokolade.
    Slappe-af-i-sofaen-efter-en-lang-dag-chokolade
    Må-først-spises-efter-børnene-er-puttet-chokolade (lidt dobbeltmoralsk er man vel altid :))
    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  57. Fordi-jeg-elsker-at-elske-dig-chokolade
    Tak-fordi-du-er-dig-chokolade

    Knus zofiabodi.blogspot.dk

    SvarSlet
  58. Er-der-noget-der-er-godt-for-kroppen-er-det-chokolade

    Helle@koiimport.dk

    SvarSlet
  59. Fordi-du-og-jeg-fortjener-chokolade:)

    SvarSlet
  60. Fordi-jeg-har-været-syg-chokolade

    erezsarah@gmail.com

    SvarSlet
  61. glem-vægt-bare-spis-chkolade

    gosia.zee@gmail.com

    SvarSlet
  62. Fordi-jeg-trænger-SÅ-meget-til-chokolade
    http://lav-buget-husholdning.blogspot.dk/

    SvarSlet
  63. Bare fordi jeg har lyst - chokolade

    SvarSlet
  64. Så-er-det-tvtid-chokolade

    SvarSlet
  65. Fordi-vi-putter-på-sofaen-chokolade

    SvarSlet
  66. Fordi-jeg-har-verdens-bedste-søster-og-hun-elsker-Marabou-chokolade

    SvarSlet
  67. TIL-ALLE-DAGE-DER-ENDER-MED-"G"-Chokolade :)

    SvarSlet
  68. red-min-dag-chokolade!

    SvarSlet
  69. Fordi-du-er-bare-mhh-chokolade.

    millamusen@jubii.dk

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet
  70. "Når ingen ser jeg spiser det, har jeg reelt ikke spist det - chokolade" ;-) eller "bare fordi du er dig - chokolade"

    SvarSlet
  71. Fordi-det-noglegange-er-okay-at-forkæle-sig-selv-med-chokolade-chokolade :-)
    Fordi-(Marabou)chokolade-altid-er-det-bedste-chokolade-chokolade :-)
    Du-er-lækker-i-dag-chokolade
    Lektier-laves-bedst-med-chokolade

    :-)

    SvarSlet
  72. Fordi-jeg-har-ligget-med-hold-i-lænden-den-sidste-uge-og-trænger-gevaldigt-til-opmuntring-chokolade
    Og-fordi-chokolade-kan-redde-selv-den-værste-dag-og-sagtens-kan-spises-uden-nødvendigvis-at stå-eller-sidde
    :o)

    SvarSlet
  73. Fordi - jeg - fortjener - det - chokolade

    Fordi - det - er - en - kvindes ret - chokolade

    SvarSlet
  74. Fordi-et-stykke-kan-da-ikke-skade-chokolade

    SvarSlet
  75. En-belønnings-chokolade :)

    SvarSlet
  76. Fordi-du-er-en-god-undskyldning-for-at-lave-god-kage-chokolade. ;-)

    SvarSlet
  77. Snup en pause - chokolade

    SvarSlet
  78. det er for koldt til at bade spis istedet chokolade

    SvarSlet
  79. Når-man-har-det-røde-så-er-det-altså-okay!

    :)

    SvarSlet
  80. Fordi-det-gør-lykke-chokolade :-)

    Vh Stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  81. Jeg-behøver-ikke-en-undskyldning-chokolade
    :-D

    SvarSlet
  82. Fed konkurrence, og mange gode bud!

    Fordi-jeg-fortjener-det-chokolade
    Bare-fordi-chokolade

    SvarSlet
  83. Fordi-jeg-er-meget-sødere-når-jeg-har-spist-chokolade!

    :)

    SvarSlet
  84. Fordi-mor-trænger-til-forkælelse-chokolade
    Mvh Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  85. Fordi-jeg-fortjener-det

    (med fare for den ER brugt)

    SvarSlet
  86. Also I would like sign up for this fine candy.
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  87. Fordi-der-ikke-er-noget-godt-på-tv-chokolade

    Tilladt-alle-ugens-dage-chokolade

    Fordi-det-mandag-chokolade

    God weekend derude :)

    SvarSlet
  88. Deltager :-)

    Lørdags-sødt-alle-ugens-dage-chokolade

    Er-her-altid-for-dig-chokoladen

    Hvis-kæresten-har-dumpet-dig-chokoladen

    selinedam@hotmail.com

    SvarSlet
  89. Dygtige - stald - medarbejdere - fortjener - CHOKOLADE :o)

    Hilsen Joan M.

    joan_munk@hotmail.com

    SvarSlet
  90. TAK-FOR-HJÆLPEN-chokolade
    BEVAR-LØRDAGS-SLIKKET-chokolade (alle snakker om fredags slik)
    KUN-FOR-VOKSNE-chokolade

    Nanna_schack@yahoo.dk

    SvarSlet
  91. Man-tager-jo-først-på-imorgen-chokolade :D

    tinerdk(a)gmail.com

    Cathrine
    //tiiner.dk

    SvarSlet
  92. Den jeg bruger oftest er nok:

    fordi-det-var-på-tilbud-chokolade


    stinekongstad@hotmail.com

    SvarSlet
  93. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  94. Fordi-livet-er-hårdt-men-chokolade-er-blødt-chokolade

    SvarSlet
  95. fordi-baby-vil-have-chokolade

    SvarSlet