mandag den 11. februar 2013

Køb en DK plakat 50%


Nu kan du købe mine plakater. Jeg har lavet denne lille Danmarks serie som passer ind på børneværelset, i stuen eller det kreative kontor.
Kan bruges som gave til dig selv eller en du holder af. 
Plakaterne leveres i A4 og A3 uden ramme. 
159kr for A4 + transport i paprør 30kr.
220kr for A3 + transport i paprør 30kr.
Ønsker du at bestille - så send mig en mail
creativetail@gmail.com med teksten: 
"køb af Danmarks plakat"
Vil du have dem til ½ pris? 
Det kan du få hvis du har købt min mands 
E-børnebog til 20 kr HER på saxo.com
og i en mail kan svare mig på hvad papegøjen siger til den lille krokodille ?

79kr for A4 + transport i paprør 30kr.
110kr for A3 + transport i paprør 30kr.
Husk at du lige kan nå at deltage i min giveaway om de lækre Medusa figurer - finder en vinder kl 20 i aften
http://creativetail.blogspot.dk/2013/02/giveaway.html







Husk at du lige kan nå at deltage i min giveaway om de lækre Medusa figurer
http://creativetail.blogspot.dk/2013/02/giveaway.html

0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar