onsdag den 20. februar 2013

Giveaway - Twillight Turtle

Gaveregnen her under mit barnedåbs tema på bloggen fortsætter!
Bag Dåbs Gave ide nr 5#, gemmer sig en Twillight Turtle - Natlampe med stjernehimmel.
De lækre lamper kan købes på mammashop.dk og jeg har fået lov til at give en væk til en heldig læser :)

Vinderen kan frit vælge imellem de tre modeller der findes på mammashop.dk - se dem HER.
Classic Mocha , Ladybug Rød eller Sea Turtle.

Dette er en giveaway til ære for mine læsere, så
Alt du skal gøre for af deltage - er at være eller tilmelde dig som fast læser på bloggen + skrive en kommentar til dette indlæg med en hilsen og hvor du fortæller hvilken lampe du vil vælge hvis du er den heldige - 1 lod.

(Fast læser via Google Friend Connect, via Bloglovin' eller på NetworkedBlogs )

1 extra lod ved at dele denne giveaway på din blog, facebook eller andet.
skriv tydeligt hvor mange lodder du deltager med og så er der ellers kun at sige held og lykke :)

Denne natlampe fra Cloud b er designet med hoved og ben i bløde materialer, og med skjold i plast. Skjoldet er udstyret med 3 knapper og har fine små huller som stjerner og måne, der når den tændes, sender de fineste små motiver ud i rummet samt 8 rigtige stjernetegn. Natlampen slukker automatisk efter 45 minutter.
Jeg finder en vinder d. 24 februar på lillemandens dåbs dag - deltag senest kl 20:00 
Mammashop er et sted som Creative Tail holder meget af. De har lækre sager til den gravide, den ammende eller noget for enhver mamma derude. Tøj til dig selv og din baby - praktiske ting - legesager og ikke mindst en bunke gode gave ideer. Husk også at mammashop.dk holder 7 års fødselsdag med tilbud helt ind til d. 24 feb - hvor vi trækker en vinder :)

57 kommentarer:

  1. Det er sådan en fin lampe, min datter har ønsket sig længe. Vi vil gerne ønske os mariehønen, og kommer med et lod via bloglovin

    SvarSlet
  2. Den er da så fin :)
    vil gerne vinde mariehønen! (1 lod - følger via bloglovin)

    Hilsen Mathilde
    Missengustav@gmail.com

    SvarSlet
  3. Uhhh jeg er endnu engang med på 2 lodder, og ville blive super glad for Mariehønelampen:-)

    Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  4. Jeg vil gerne deltage med 1 lod og vil gerne hvis jeg vinder have fingrene i den grøn/blå skildpadde da lyset altid brænder på hele overtagen... Måske det kan reduceres.

    SvarSlet
  5. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  6. Mocha lampen vil jeg gerne vinde! :)
    12345stine@gmail.com

    SvarSlet
  7. jeg vil så gerne ha den lille mariehøne til Vega.

    natanjasimony@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Den er da for fin, jeg vil sætte et lod på sea turtle

    SvarSlet
  9. mariehønen er bare skøn:)
    coubak@yahoo.dk

    SvarSlet
  10. Vil gerne deltage med et lod. Hvor er den bare skøn. Er mest til mariehønen

    SvarSlet
  11. classic mocha - eller måske mariehønen... de er så søde begge to!

    SvarSlet
  12. De er bare så cute :-) Jeg vil gerne vinde Ladybug Rød. Den er ikke til at stå for :-)
    Deltager med 2 lodder

    hri6400@gmail.com

    SvarSlet
  13. Deltager med 2 lodder (deler på FB).
    Jeg tror at skildpadden i midten (b) vil falde i god jord hos Bjarke Nanu på næsten 2 ½ år og Laura Celiane på 17 mdr. De elsker alt, der er blødt inkl. deres mor ;)
    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  14. Øj jeg har drømt om at give min datter sådan en længe!
    Så jeg er helt sikkert med her!

    Jeg ønsker sea turtle.

    Jeg er fast læser og har delt på min facebook http://www.facebook.com/TinaBR/posts/147859098707450 så det må give 2 lodder

    SvarSlet
  15. lækkert - en classic mocha ville gå rent ind hos min datter der elsker alt brunt :) 2 lodder

    kig også gerne forbi min give away:
    http://krea-kaos.blogspot.dk/2013/02/byperler-evig-glad-give-away.html

    SvarSlet
  16. Den vil,være så fin til min datter. En Classic mocha

    SvarSlet
  17. Jeg har først lige opdaget disse, og det vil være et kæmpe hit hos min datter! Hvis jeg vinder skal det være en sea turtle.

    KH Camilla

    SvarSlet
  18. Jeg vil rigtig gerne deltage med 2 lodder og er jeg den heldige vinder, så er det Sea Turtle der står øverst på ønskelisten

    http://agnethe-aboutagirl.blogspot.dk/

    SvarSlet
  19. Hvor er den fin, vil elske at vinde den fine ladybug rød :)

    SvarSlet
  20. Jeg tager 2 lodder og ønsker mig den blå Sea Turtle. Jeg kender én der ville blive rigtig glad for sådan en sag :D


    Kig endelig forbi min blog og deltag i min giveaway :)

    SvarSlet
  21. 1 lod på den fine sea turtle tak : )

    SvarSlet
  22. uhh har kigget sådan på den lampe og vil så gerne have en til sønnen som er bange om natten <3

    Det skal være Sea Turtle :-)

    Deltager med 1 lod

    SvarSlet
  23. Jeg ser dem alle vegne og synes egentlig de er meget søde. Så jeg tror da meget gerne Vigga vil vinde en Mariehøne :-)

    Så derfor deltager vi da med 2 lodder :-)

    SvarSlet
  24. Jeg er småforelsket i Classic Mocha. Den er bare SÅ sød. 2 lodder til mig. Deler på FB
    Trinsling@forum.dk

    SvarSlet
  25. Jeg er vild med mariehønen, 1 lod til mig :)

    SvarSlet
  26. Jeg er vild med de søde lamper..Og jeg vil meget gerne ønske en blå, hvis jeg skulle være heldig.
    Den vil glæde lillemanden, som ikke sover uden vågelys, men alligevel ikke kan lade være med at hyle, når han har tabt sutten. Det kunne være rart med lidt nattero, nu han snart er 15 måneder - og stadig ikke sover igennem..Tænker om ikke alle de fine lys kunne paralysere ham, så han både er tryg og kan kigge tyst på stjernerne. ;)
    Jeg deler på face, og google og napper to lodder..;)

    Aftenhilsen fra
    birthe.gug@live.dk

    SvarSlet
  27. 1 lod til mig *& lille Maya (7 mdr.) - følger via bloglovin'.
    Ønsker marollen. <3

    SvarSlet
  28. Deltager gerne med et lod om mariehønen :) hilsen mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  29. Min søn ville elske Classic Mocha, så den krydser jeg fingre for at vinde til ham :-) Jeg deltager med to lodder :-)

    SvarSlet
  30. Et lod til mig -jeg ønsker mig en sea-turtel :)
    leneskage@gmail.com

    SvarSlet
  31. 1 lod tak - følger via bloglovin :)

    SvarSlet
  32. Jeg deltager med 2 lodder.
    Ville være så hidtil Junior:-) Vi drømmer om Classic Mocha.

    SvarSlet
  33. Jeg deltager med et lod, er vild med Classic mocha

    SvarSlet
  34. Super hyggelig blog du har dig :)!
    Og Tillykke til lillemandens dåbsdag den 24. :D!

    Jeg ville elske at vinde Classic Mocha padden, for jeg vil jo gerne være en god moster og kunne give sådan en fin en :D!

    -Pia / www.moenneberg.blogspot.com
    Pialyng@live.dk

    SvarSlet
  35. Hov resten af min kommentar kom ikke med, er sikker på min søn vil eeelske at vinde sådan en :) er fast læser på din blog!

    SvarSlet
  36. Min datter ville sikkert elske at få sådan en mariehøne. deltager med to loder(har del på facebook og følger med bloglovin)

    SvarSlet
  37. Jeg kunne godt tænke mig den i mocha :)

    SvarSlet
  38. Hvis jeg er den heldige vinder, vil jeg vælge lampe B. 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  39. De står på ønskelisten herhjemme, så må da lige deltage pg se om jeg har heldet med mig.
    Her er det den midterste skildpadde som ville være lykken :)
    Jeg vil gerne deltage med 2 lodder, følger over Google og linker på min blog

    SvarSlet
  40. De er så søde de lamper, jeg ville vælge den grå (B)
    Sikke en fin blog du har:-)

    SvarSlet
  41. Jeg vil gerne deltage med to lodder

    http://doyoufeeltheluck.blogspot.dk/2013/02/skildpadden.html

    Hvis jeg er heldig vil jeg gerne vinde den i farve B

    svips@aaui.dk

    Mvh. mette

    SvarSlet
  42. Jeg deltager med 1 lod, og hvis jeg bliver den heldige, vil mine piger blive så glade for den fine mariehøne<3
    Mvh Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  43. Jeg deltager med 2 lodder.
    http://bykhs.wordpress.com/giveaway/

    Hvis jeg er den heldige vinder, vil jeg vælge den der i midten (b)

    Stackelies@hotmail.com

    SvarSlet
  44. deltager med 2 lodder og vil gerne vinde en rød ladybug til lille Saga

    jytte777@sol.dk

    SvarSlet
  45. Ih jeg må helt sikkert være med! Kønnet kendes ikke endnu så må gå med C.. Classic Mocha. Synes ellers Mariehønen er smadder sød. Men lidt for piget til en dreng måske :-)
    Jeg krydser fingre og snupper self. det ekstra lod. Så 2 lodder til mig tak :-)
    Hilsen Frk. Hansen
    www.frkhansen.dk

    SvarSlet
  46. Årrhhhh hvis jeg er heldig skal den bestemt stå på min søns værelse <3 Deler med alle vennerne på FB og følger bloggen her - dvs. smider 2 lodder i puljen <3

    Kh Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    SvarSlet
  47. Kunne veldig gjerne tenkt meg en slik nå når nr 3 er på vei. Lampe nr 2 var fin :)

    SvarSlet
  48. vil gerne have et lod og mariehønen, hvis jeg bliver den heldige :)

    SvarSlet
  49. Jeg vil gerne deltage med et lod, og er jeg den heldige vinder, ville nr. 2 være super for mig :)

    SvarSlet
  50. Sådan en lækker lampe vil min datter blove gæad for hvis vi skulle være heldige. helleras80@hotmail.com

    SvarSlet
  51. Lucca mangler faktisk en natlampe og den søde mariehøne vil være helt perfekt. Deltager gerne med 2 lodder og krydser hvad der krydses kan for at jeg er heldig.

    SvarSlet
  52. går all in med 2 lodder og vil da mega gerne have fingre i mariehønen

    SvarSlet
  53. Super gift, hope for the best.
    I like Twillight Sea Turtle:)
    2 lodder (I shared on my sidebar.)
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  54. Åh det må blive sea turtle. Deltager med 2 lodder . Hilsen Joan M.

    SvarSlet
  55. Jeg vil gerne deltage med to lodder. Håber på Sea turtle. (og tillykke med dåben i dag) :)

    SvarSlet
  56. Tillykke med dåben. Håber I har en dejlig dag
    Jeg smider 2 lodder i bunken ... og ønsker mig havskildpadden :-)

    SvarSlet