fredag den 15. februar 2013

Garn fristet ....

Takket være min dejlige mødre gruppe har jeg igen fået mod på og lyst til at hækle. Hæklenålen har desværre ligget lidt stille efter at mindste manden kom til verden :1
Så nu er vi igang igen og det er herligt - men iihhh hvor er jeg GARN FRISTET! Det trækker virkelig i mig hver gang jeg går forbi en butik eller hylde med garn. Men jeg må være stærk ! For jeg har lovet mig selv at jeg først skal hækle mig igennem noget af alt det jeg allerede har... Selv om det er en stor fornøjelse at købe nyt :)
Andre der er små afhængige derude i blogland?



9 kommentarer:

  1. Åh ja. Det er du ikke ene om. Jeg er lige flyttet, og det smertede at pakke mit garn ned og ud af syne for en stund. Og jeg kan dårligt gå i Netto uden at kigge på garn, og endnu værre gå forbi en garnbutik.

    Hvor dejligt, at du er begyndt at hækle igen. Jeg har også gjort mere ud af det på det sidste, hvor jeg ellers altid har været gladere for at strikke. Det er en fornøjelse at se, hvor hurtigt, der kan komme noget brugbart eller sødt og finurligt ud af hæklenål og noget garn.

    SvarSlet
  2. Små-afhængig??? Neeej, da! STOR-afhængig! ;-)
    Har det som barn i en bolsjebutik, når jeg fryder mig over garnlageret, eller kommer ind i en garnbutik.

    SvarSlet
  3. Mega-afhængig :-) Heldigvis er min mand musik-nørd og har det lidt med guitarer, som jeg har det med garn, så her er ingen løftede øjenbryn, når garnsamlingen vokser :-)
    Kh Lotte (www.lottesroom.blogspot.dk)

    SvarSlet
  4. Jeg er godt i gang med at opbygge garn afhængighed, ikke mindst fordi jeg er blevet vild med at strikke :0)

    SvarSlet
  5. super afhængigt Elsker at handle garn og ha et godt fyldt lager

    Nogle gange siger jeg til mig selv at NU holder jeg en pause med at købe men så kommer der liiiige det garn jeg bestemt må eje hmmm ikke nemt

    SvarSlet
  6. Kender det! I den grad...

    SvarSlet
  7. Jeg skal bare lige kære det;) så jeg helt sikkert også afhængig ;)

    SvarSlet
  8. Hvor er det dejligt at der er andre derude... Måske man skulle lave en lille afhængigheds forening :)

    SvarSlet
  9. Ja mon ikke! Jeg har ALTIiD mere garn end jeg kan bruge! Og flere projekter igang på samme tid med garn i flere forskellige tykkelser! Kh Ch:-)rlotte

    SvarSlet