mandag den 18. februar 2013

Fondant sommerfugle

Så er der gang i fondant fabrikken herhjemme. Jeg laver fondant sommerfugle klar til barnedåben og heldigvis var mindste manden flink nok til at sove imens ;)
Selvfølge er jeg så besværlig at jeg vil have sommerfuglene til at stå som rigtige sommerfugle - og ikke bare ligge fladt ned. Selv om det andet ville være noget nemmere... Men det gik godt og nu skal jeg bare lade være med at ødelægge dem :)
Jeg er godt tilfreds med at jeg kunne finde en lille pakke fondant ( har ellers kun set store pakker ). Købte denne Dr. Oetker sukker masse / dekorations fondant. 250g så der er bare perfekt. Jeg valgte at lade dem forblive hvide og i stedet for farve den topping de skal sidde på.







5 kommentarer:

  1. Er det nemt nok??
    Synes bare alle laver sådan nogen flotte kager og jeg tør bare slet ikke røre ved det :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemt nok at lave disse små fondant ting når man har nogle gode udstansere. De her sommerfugle kommer på cupcakes - så heller ikke nogen stor kage herfra :)

      Slet
  2. Super flot! Du er vel nok flittig :-)

    SvarSlet
  3. Flotte ser de ud - kan godt forstå du vælger at lave dem med et bøj på midten :-)

    SvarSlet
  4. Sikke en kreativitet, jeg er sikker på at dine kager bliver super flotte.
    Det er ofte de små detaljer, som liiige giver det finish og et flot resultat. :o)

    SvarSlet