torsdag den 3. januar 2013

Nyd pusletiden...

For mange forældre er pusletiden tit stemplet som den sure tjans - det kan det da også være, det skal jeg være den første til at indrømme.
Men det kan nu også være en lille hyggelig stund - lidt pludret, øjen kontakt og måske kan det også blive til et smil, hvis der vel at mærke ikke går for lang tid :)

Her i lejligheden prøver lillemanden og mig at få det bedste ud af pusle stunderne når farmanden er på arbejde. For selv om jeg ikke har fingre nok til at kunne tælle de gange jeg allerede har måtte smide en ny ble ud - fordi mor her troede vi var færdige.. blevet tisset på osv... så vokser alle de små fra at ligge på de farvestrålende puslepuder hurtigere end vi kan forstå.
Så jeg vil derfor komme med en opfordring til mig selv og alle jer puslende forældre derude - om at nyde pusletiden så ofte vi orker det :)

2 kommentarer:

  1. Jeg tror du har så ret.
    Det vil jeg også have som mål at huske, når man pusler endnu engang og bleen må smides ud før tid;-)

    SvarSlet
  2. Du kan tro den nydes. Og heldigvis har lille A som regel en fest på puden af sig selv :)

    SvarSlet