søndag den 30. december 2012

Ud og se med DSB og kombivogn

Så kom vi ud og køre med tog. Som lovet fortæller jeg jer hvordan kombi vognen er at have med rundt. Jeg kan sige jer at det gik godt - men det er ikke noget jeg kan give DSB æren for. Vi nåede næsten ikke med det ønskede tog - for man skal jo lige vende sig til at man skal tage elevatoren og den kørte bare såååå langsomt. Vi nåede lige ned og kom med, selv om den sure dsb mand ellers vrissede: "at toget altså allereded var 3 min. for sent på den..."
Vognen var nem at have med i toget - man skal bare huske at der er foreskeld på hvor lang afstand der er fra tog til trin brættet. Vognen er lille og fix - og man syntes ikke man fylder eller er til besvær.

Som de fleste af jer ved - triller jeg rundt med en vogn fra Babypanda.dk som jeg tester - det er en så fin en pris for sådan en god en vogn at jeg varmt tør anbefale den :)
Nå ja - vi fik også lige prøvet det tilhørende regnslag - det kan foldes helt sammen til en lille bitte firkant så man altid kan have det med.

0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar