lørdag den 22. december 2012

Ny jule Giveaway - Nynne Rosenvinge

Nynne er en rigtig dygtig grafisk designer, som har kontaktet bloggen. Hun har en række lækre print og hun syntes heldigvis at hendes billeder passer godt til stilen herinde :) det kan i nu nyde godt af - da jeg har fået lov til at udlodde et af hendes flotte plakat print væk - til en af mine heldige læsere.
Det er noget flot kunst til vægen - og jeg syntes at Nynnes stil er så fin, stilet og grafisk - det er moderigtigt og bare lige til at spise. Hendes billeder er også
gengivet i magasiner Eurowoman, BoligMagasinet & Alt for damerne - og nu også her på Creative Tail :)

Sådan deltager du :
Alt i skal gøre er at være faste læsere - for at deltage og
så lige smide en kommentar om hvilket print i vil vælge hvis i vinder.
Jeg finder en vinder d. 24 dec - du kan deltage indtil kl 08:00 

Se alle smukke billeder I hendes egen Etsy shop og skriv hvilken en i vælger.
http://www.etsy.com/shop/Spenderbuks?ref=search_shop_redirect





39 kommentarer:

  1. Endnu en skøn give away, jeg vil gerne deltage og hvis jeg er heldig og vinde, kunne jeg godt tænke mig billedet med balloner.

    SvarSlet
  2. Hvis jeg er den heldige skal det være "no one with a beard" eller abstrakt 06...:-)

    SvarSlet
  3. Jeg ville gerne vinde diamond-kites, hvis jeg var heldig..

    gulstorff1983@gmail.com

    denlillaelefant.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. No onewith a beard ville jeg vælge hvis jeg nu var så heldig, faktisk at skulle vælge :-)

    Glædelig jul.

    Kh

    SvarSlet
  5. Hvor er de fine. Jeg ville gerne vinde Ballons eller Stars :-)

    SvarSlet
  6. Hvor er de flotte!
    Jeg ville vælge 'no one with a beard' hvis jeg er den heldige :)

    SvarSlet
  7. De er så fine. Så de fine tryk den anden dag og blev med det samme forelsket i Abstract 06, så den ønsker jeg mig hvis jeg er den heldige...

    SvarSlet
  8. Jeg vil meget gerne vinde billedet med de runde cirkler, hvis jeg er så heldig at vinde en ekstra julegave denne aften :-)

    SvarSlet
  9. jeg unne godt tænke mig Diamond Kites!
    Glædelig jul hilsen Maria Elmelund Møller
    mariamoeller@live.dk

    SvarSlet
  10. Jeg vil gerne vinde Diamond Kites!
    Hilsen Maria Elmelund Møller
    Glædelig Jul
    mariamoeller@live.dk :-)

    SvarSlet
  11. Jeg ville vælge 'no one with a beard' hvis jeg er den heldige,det er så flot
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Fed stil:-) Jeg vil rigtig gerne vinde "Diamond Kites"!

    SvarSlet
  13. Klart chinese lamps :-)
    (tine-michael@pc.dk)

    SvarSlet
  14. Nøj hvor er de smukke! Hvis jeg skulle blive den heldige vinder ville jeg vælge 'baloons' selvom jeg virkelig havde svært ved kun at vælge en...
    Kh eva

    SvarSlet
  15. Jeg synes stilen er lækker. Og Abstrakt 06 kan jeg da også godt få plads til :)

    SvarSlet
  16. Hvor er de fine! Jeg ville vælge Chinese lamps hvis jeg skulle være den heldige:-)

    SvarSlet
  17. De er virkelig fine, jeg ville vælge balloner hvis jeg var den heldige

    SvarSlet
  18. wauw, jeg ville rigtig gerne vinde ballons- så smukt :)
    Nikoline M.- nixo62@hotmail.com

    SvarSlet
  19. Ihh de er bare så fine!
    Vil blive rigtig glad for det med balloner:)
    God jul...

    SvarSlet
  20. Den med stjerner et nok min ynglings :-)

    SvarSlet
  21. Jeg ville vælge denne: http://www.etsy.com/listing/103113308/no-one-with-a-beard?ref=v1_other_1

    SvarSlet
  22. Dejlig give away! Jeg vil rigtig gerne vinde Chinese Lamps :-) Jeg krydser fingre og glædelig jul til dig og dine...

    SvarSlet
  23. No one with a beard ønsker jeg mig :)

    SvarSlet
  24. Hvis keg vinder skal det være http://www.etsy.com/listing/110698263/drops?ref=cat_list_5

    SvarSlet
  25. Hvis jeg er så heldig at vinde skal det være printet "Chinese Lamps"
    mvh Mette
    mettefredin@hotmail.com

    SvarSlet
  26. Sikke nogle flotte illustrationer/prints!Og jeg er især vild med denne:

    http://www.etsy.com/listing/110768598/stars

    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  27. Hvor er de fine. Vil gerne vinde "no one with a bread" :)
    Hilsen Mathilde missengustav@com

    SvarSlet
  28. Kan rigtig godt lide abstrakt 06

    Frk.mathilde@gmail.com // mathildesk.blogspot.com

    SvarSlet
  29. Meget fine! Jeg ville vælge Baloons :)

    SvarSlet
  30. Hvis jeg er så heldig, må det blive dette: http://www.etsy.com/listing/110768598/stars


    Vh Stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  31. Hvor er de fine.

    jeg kan rigtig godt lide dette med diamantballoner :-)

    http://www.etsy.com/listing/110767036/diamond-kites

    svips@aaui.dk

    SvarSlet
  32. Uha, de er så fine hendes prints :-) jeg ville klart vælge balloons
    Mange gode hilsener
    Mette.back@hotmail.com

    SvarSlet
  33. Balloons er min favorit... og hvis jeg vinder har jeg besluttet at jeg også skal købe Abstract 06!! De passer SÅ godt sammen!!! :)
    scopetani@gmail.com

    SvarSlet
  34. Jeg vil rigtig gerne vinde det print der hedder drops
    http://www.etsy.com/listing/110698263/drops

    mvh Marie
    marieerenbjerg@gmail.com

    SvarSlet
  35. jeg tror jeg ville vælge det yderst til højre - ovenover den turkise skål/vase, hvis jeg vandt :o)
    lækker give-away
    hilsen Mona

    SvarSlet
  36. No one whit a beard står allerhøjest på ønskesedlen :) Glædelig jul. KH. Lene

    SvarSlet
  37. Hejsa
    Glædelig jul til dig og dine. Jeg ønsker mig printet stars.
    Venlig hilsen Louise

    SvarSlet
  38. Hvis jeg er den heldige vil jeg vælge abstract 06. Smuk grafisk og lækker let.
    Rigtig glædelig jul til dig og dine kære.
    Kærligst Stine B, bjs_bis@hotmail.com

    SvarSlet