onsdag den 26. december 2012

Ny Giveaway - Toddlers bestik

Håber i alle har haft en dejlig jul :)

I har sikkert fået en masse dejlige pakker - men det er slet ikke slut med at få pakker. Her på Creative Tail går i også ind for nytårs pakker og gode sager.

Jeg har fået lov til at finde en heldig vinder af et bestik sæt fra Toddlers.

Alt du skal gøre for at deltage - er at være medlem af bloggen * og skrive den farve du ønsker.
*Bliv fast læser (via Google Friend Connect, via Bloglovin' eller på NetworkedBlogs )

Du kan deltage indtil d. 29 december kl 08:00

Der er mange fine fordele ved at benytte Toddlers service. Jeg er specielt vild med deres design og deres funktion får stor ros. Alle produkterne kan selvfølgelig komme i microovnen og opvaskemaskinen, hvorfor det gør hverdagen nemmere. Alle elementerne er skridsikre og koppen er nemme at bruge for de små fingre der ofte er fedtede af mad. En anden fordel er at produkterne ikke tager imod misfarvning - som man hurtigt kan opleve med andre mærker, når vi for eksempel får kødsauce eller Servicen fra Toddler holder længe - farven, det skridsikre og hermed kvaliteten selv efter mange ganges brug.







46 kommentarer:

  1. Åhh hvor fint :) vil vi gerne vinde i pink :)
    Hilsen Mathilde
    Missengustav@gmail.com

    SvarSlet
  2. Det grønne sæt :) Så kan mine to tumlinger Laura Celiane og Bjarke Nanu begge bruge sættet :)
    Håber at julen har været god ved dig og din familie!

    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  3. Uh... Et fint pink sæt kunne vi godt bruge.
    Mvh Rikke

    SvarSlet
  4. Har en lille mus der så småt skal starte op på andet end mors mælk, så jeg hepper på et pink sæt ;-)
    (tine-michael@pc.dk)

    SvarSlet
  5. Min lille Prinsesse er lige fyldt et år og er begyndt at spise selv. Vi ønsker os sættet i pink hvis vi er de heldige ...

    Nanna_schack@yahoo.dk

    SvarSlet
  6. Jeg ønsker et orange sæt til vores lillesøster, da vi har et grønt sæt til storesøster. Kh Nina

    SvarSlet
  7. Et grønt sæt til min venindes lille guldklump :)

    SvarSlet
  8. Det er da bare et lækkert sæt!
    Vi ønsker et blåt!

    SvarSlet
  9. det grønne ville være dejligt at vinde

    SvarSlet
  10. et grønt krydser jeg for :)

    SvarSlet
  11. Jeg vil gerne vinde et blå sæt ;)

    SvarSlet
  12. Jeg er helt vild med det orange sæt :-)

    SvarSlet
  13. Det grønne sæt vil passe perfekt til min lille søn:-) Glædelig jul

    SvarSlet
  14. jeg er ret vild med det pink sæt!

    Kirsti_mt@hotmail.dk
    Kig forbi min giveaway og del gerne din egen giveaway i facebook gruppen
    danske giveaways her



    SvarSlet
  15. Det grønne sæt er lige mig :)
    Ville være en lækker ekstra julegave her hjemme.
    Glædelig jul

    kreatrolden@gmail.com

    SvarSlet
  16. Vi kunne godt tænke os en grøn! :)
    Mvh
    Sara
    scopetani@gmail.com

    SvarSlet
  17. Jeg er med og kunen godt tænke mig dem i Pink. Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  18. Jeg syntes at det blå er lækkert og kender en hel del drengebabyer der ligger og hygger sig i deres mors maver

    SvarSlet
  19. Min datter vil meget gerne vinde det pink sæt :)

    charlottelemming@gmail.com

    SvarSlet
  20. Det ville jeg rigtigt gerne vinde i den flotte grønne farve og give videre som gave til en helt særlig lille gut i vores omgangskreds.

    SvarSlet
  21. Perfekt til yngstemanden som endnu ikke magter at styre det almindelige bestik og som i øvrigt helst ikke må låne storesøsters hvis det står til hende. Han vil gerne have det blå sæt skulle han være den heldige. Jeg dølger med via bloglovin.

    SvarSlet
  22. JA!!!
    Det står allerede højt på mavebabyens ønskeliste:
    http://mother-blogger.blogspot.dk/2012/11/flere-nsker-til-den-der-lille-fis.html

    Count me så meget in. :)
    - Bliver jeg den heldige, kunne jeg godt tænke mig det hindbærrøde.

    SvarSlet
  23. Ej, det kunne jeg også godt tænke mig - i grønt!

    SvarSlet
  24. Vil rigtig gerne vinde det blå sæt :)

    SvarSlet
  25. Sådan et sæt kunne jeg rigtig godt tænke mig i blå

    SvarSlet
  26. Vil super gerne vinde det lime-grønne sæt.

    SvarSlet
  27. Sikke en dejlig nyttig gave. Jeg kunne godt tænke mig det i rød/lyserød

    SvarSlet
  28. Jeg følger via gfc

    først og fremmest glædelig jul

    hvis jeg er den heldige vil jeg gerne vinde orange

    svips@aaui.dk

    SvarSlet
  29. Vil gerne deltage. Og pink hvis jeg vinder

    SvarSlet
  30. Den vil jeg da gerne vinde i lyserød

    Kh Tine.

    SvarSlet
  31. Uhh det vil jeg gerne vinde til mindstemanden :) hvis jeg er den heldige, ønsker jeg mig det i blåt :)

    Trine - kvalitid.blogspot.dk

    SvarSlet
  32. Ønsker mig det grønne sæt.
    Glædelig Jul til dig . Håber det var været godt og rart:-)

    SvarSlet
  33. Jeg deltager gerne, og jeg ville gerne vinde det grønne sæt(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde en fin halskæde(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/12/give-away-nr-22.html

    SvarSlet
  34. Det grønne sæt ville passe hos mig :)

    SvarSlet
  35. Hvis jeg vinder, skal farven være grøn. 030786@gmail.com

    SvarSlet
  36. Jeg er da helt sikkert fan af nytårspakker og dette bestik er virkeligt lækkert. Herhjemme vil det grønne være et hit:-)

    Kh Line
    linsensprojekter@gmail.com

    SvarSlet
  37. Uh. Super lækkert bestik, det vil jeg gerne vinde i den pinke! :)
    Kinaella@gmail.com

    SvarSlet
  38. Jeg vil rigtig gerne vinde det blå til min kommende søn.

    mvh marie
    marieerenbjerg@gmail.com

    SvarSlet
  39. Hvor er det fint. Ville gerne vinde det i blå!
    Rigtig godt nytår!
    Kærligst Stine BB
    Bjs_bis@hotmail.com

    SvarSlet
  40. Also I would like sign up for these super candy.
    blue
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  41. Jeg vil gerne vinde det i pink. Og hvor er det dejligt, man også kan blive fast læser via bloglovin...:-)

    Det er nemlig min forum mail jeg bruger og ikke min gmail:) Trinsling@forum.dk

    SvarSlet
  42. Det vil jeg da gerne vinde - kan lige nå at være med :-)
    Jeg vil gerne vinde det grønne sæt.
    Er fast læser og medlem af din side som jeg nyder at følge.

    SvarSlet
  43. Hej, det vil jeg gerne vinde til mit lille barnebarn, hvis jeg er så heldig skal det være et blåt sæt

    SvarSlet
  44. Jeg har fødselsdag her d. 29, så det ville være en rigtig lækker gave ;)
    Og jeg kunne godt tænke mig det i pinkt ;)

    Kh rosa-larke@hotmail.com

    SvarSlet
  45. hello!
    I want to play with you...please enter my name....
    blue
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet