søndag den 18. november 2012

Perfekt Barselsgave ide!

Jeg må sige at jeg er faldet over et fedt produkt!
Fik min pakke fra Rikki Tikki den anden dag - og er mere end positivt overrasket over at se de to træfigurer.
De var tænkt som barselsgave til den lille ny eller måske julegave. Jeg syntes de var så fede på billederne, men at se dem rigtigt er bare bedre!
Her finder du et direkte link til elefanten - Træ Elefant
og her finder du fuglen - Træ Fuglen
Og i forhold til mange andre træ figurer der ude, så er det noget af en dejlig pris!
200,- for elefanten og 130,- for fuglen - så kan alle da være med hva. Jeg syntres selv det er en perfekt barsels/dåbs gave - stilfulde og smart. Jeg valgte en blå og grøn, men der er også andre dejlige farver :)








5 kommentarer:

  1. Søde figurer ja, og flot med kontrasten af farven og træet!

    SvarSlet
  2. De ser virkelig lækre ud, og prisen er da helt fornuftig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det syntes jeg også. Er vild med de forskellige træ designs derude men de flestecer alt alt for dyre

      Slet
  3. De er super fine. Jeg er vild med alle de træfigurer er er moderne netop nu. Men ejer ikke selv nogle - endnu.

    SvarSlet
  4. De er nemlig super fine! Fuglen røg med hjem da en gave skulle byttes... og så helt tilfældigt fik jeg elefanten i indflyttergave, uden hun vidste jeg havde købt fuglen :)

    SvarSlet