torsdag den 1. november 2012

Hæklet hund - nyt design.

Her er det færdige resultat af mit hæklede nye design. En hæklet gravhund af 100% bomuld. En gave til de mindste. Barnedåb, barselsgave, fødselsdagsgave, julegave eller en gave bare fordi :)
Jeg arbejder på at sammensætte en opskrift - men det tager lidt tid. Håber på at kunne dele den med jer - men lover ikke noget da den er lidt kompliceret af få ned på papir. Men håber meget i kan lide den lille hækle hund.
..................................
Crochet dog / dachshund
Here is the final result of my new crochet design. A dachshund - 100% cotton. A gift idea for all the young ones. Christening, maternity gift, birthday gift, Christmas gift or a gift just because :)
I'm still working on the pattern - but it takes time. Hope to chare it with you all it it works out on paper - but i'm wont promise anything :)
But I hope you guys like it.


25 kommentarer:

  1. Ej hvor er den skøn!- minder lidt om BRIO hunden:-) Jeg håber på en DIY...

    SvarSlet
  2. Er du vimmer hvor er den kær :-)

    SvarSlet
  3. Hvor er den bare kær - ville virkelig ønske jeg kunne hækle...
    Jeg MÅ snart i gang med at lære det..

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Pernille. Det er jeg sikker på du nemt kan lære.

      Slet
  4. Den er TOTAL skøn! Og jeg elsker halsbåndet. Har det taget dig lang tid at lave den?
    Jeg håber også på en DIY. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det glæder mig at du kan lide halsbåndet :) tror det tog mig et par aftner og prøver stadig at finde ud af om der er en bedre måde at lave kroppen på :)

      Slet
  5. Oh, it's so funny dog:)) Like him very much:)

    SvarSlet
  6. Åh, den er bare så fin - har du set den jeg har lavet udfra en købt opskrift?

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, da jeg så din besked søgte jeg på din side - den er virkelig sød :)
      vh
      Margit

      Slet
  7. Ej hvor er den bare SKØN! Da min datter så den, sagde hun:" den skal du lave til mig mor! Og den skal være lyserød og lilla!" ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. :) hvor er det mega sødt.

      Slet
  8. Hvor er den kær. Sikke en skøn gave at kunne give væk.

    SvarSlet
  9. Hvor er den kær. Sikke en skøn gave at kunne give væk.

    SvarSlet
  10. Den er da ikke til at stå for :) Jeg håber også der dukker en DIY op til den.
    Hvad er det for nogle øjne du har brugt til den?

    SvarSlet
    Svar
    1. sorte øjne fra pandurohobby med fastsynings vedhæng :)
      9 mm mindes jeg.

      Slet
  11. Den er godt nok sød :)

    SvarSlet
  12. Den er total sød. Virkelig fin detalje med halsbåndet og de "stive" ører. Hvis du laver en opskrift, så skal jeg i hvert fald prøve den.

    SvarSlet
  13. Hvor er den dog helt og aldeles vidunderlig, den lille gravhund. :o)

    SvarSlet
  14. Du er simpelthen så dygtigt!
    Jeg elsker den.

    SvarSlet
  15. Hej.
    Hvor er den hund dog fin. :-)
    Har du en opskrift? Min niece er blevet så forelsket i den og vil gerne glæder hende til jul.

    SvarSlet
  16. Jeg skal se hvad jeg kan gøre - men blev aldrig helt færdig med at skrive mønsteret ned. Men skalmejen lave et indlæg hvis jeg for det klart i november

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind Tak, Margit.
      Det er mest hovedet jeg ikke lige kan finde ud af hvordan du har lavet. :-)

      Slet
  17. Laver du på bestilling og hvad er prisen evt for denne hund? :-) Hilsen Mette

    SvarSlet
  18. Laver du på bestilling og hvad er prisen evt for denne hund? :-) Hilsen Mette

    SvarSlet