fredag den 16. november 2012

Blog besøg og selvforkælelse

Det blev fredag og det er tid til lidt selvforkælelse hygge og anbefaling af en anden blog. Først vil jeg meget gerne slå et slag for de arme riddere / french toast.
Lidt halv tørt brød - skæres i skiver lad det suge et par piskede æg og så ellers på panden med en klar smør - den skrabede version kan også bare være det smørstegte brød på panden. Vigtigst af alt er nu ahornsirup :)
og imens man hygger sådan et par varme brød - er det jo dejligt at besøge andre bloggere -Binemor
Vil jeg gerne anbefale. Et herligt, varmt og personligt sted med en masse inspirerende håndarbejds sysler. En spændende blog med en masse farver - god retro stil som varmer på en kold fredag :)
De to nederste billeder er lånt fra Binemor for at vise jer lidt af stemningen.
Hei - og husk min giveaway konkurrence - finder en vinder i morgen Deltag HER 

3 kommentarer:

  1. Ahrmen kære søde Margit, tusind tusind tak for dine roser!! Jeg er næsten mundlam....
    Det varmer så helt utroligt meget når andre påskønner det man laver. Jeg er glad for at du vandt og håber tøjet kan blive nyttigt.
    kh Libbie

    SvarSlet
  2. Sikke nogle fine sysler du er igang med- og ja, er i forvejen fast læster hos Binemor! :)

    Kh
    Christina

    SvarSlet
  3. Supper lækker trøje, du må meget gerne deltage i min konkurrence om en gavekort til footway på 250 kr. :-) http://the-day--dreamer.blogspot.dk/2012/11/giveaway.html

    SvarSlet