mandag den 29. oktober 2012

Lidt om mig og bloggen :)

Jeg fylder jo godt i landskabet for tiden :) som de fleste af jer ved, så ventet vi på den lille ny - som skulle komme og deltage i festen d. 12 nov - Uge 38 + 0. Nu må vi se hvornår det rigtig bliver :)
Ellers nyder jeg disse første par uger af min barsel og vil stadig gøre mit for at holde jer opdateret med hæklede sager til barselsgaver, nye tegninger og plakater og min egen personlige guide igennem baby ræset, barsels tiden og de mange forskellige baby / børne produkter der ude.
Tak til alle mine trofaste læsere og besøgende - kan godt løfte sløret for at her kommer mange nye og spændende ting her før året er omme.
Bliv endelig ved med at sende mails, kommentere på indlæg og komme med spørgsmål. Det varmer og inspirerer alt sammen.
De kærligere efterårs hilsner 
Margit




14 kommentarer:

  1. hej Margit
    Det bliver rigtig spændende :o)
    både med de nye ting og med den lille nye.
    hilsen Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. ja det gør det godt nok :)

      Slet
  2. Dejlig blog og dejligt mave-billede :)

    SvarSlet
    Svar
    1. tak for det. Det er altid nogle hyggelige billeder

      Slet
  3. Fint bilde. Lykke til.Ha en fin dag

    SvarSlet
    Svar
    1. jo tak - kan ikke få nok held og lykke:)

      Slet
  4. smukt billede fuld af forventning, det bliver spændende!

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg er også vildt spændt - og tak for de søde ord

      Slet
  5. Hvor er det et skønt billede :-) Glæder mig til at se den lille.

    SvarSlet
  6. Hvor er du bare smuk med din gravide mave og superfine kjole!

    SvarSlet
  7. Er netop blevet fast læser og læser allerede ivrigt med. Hvor er der mange fine ting....:) og hvor er du super flot gravid!!
    Hilsen Rikke
    www.bareschoen.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Smukke gravide dig:) Stort tillykke med forøjelsen:)

    SvarSlet
  9. i have been behind on reading the blogs and didn't know you were expecting. congratulations! :):):) you look beautiful and that dress is gorgeous!

    SvarSlet
    Svar
    1. Think you Yana - that is very kind of you :)

      Slet