fredag den 26. oktober 2012

Jeg anbefaler butik STILLEBEN i kbh.

Denne kølige, men smukke efterårsdag slog jeg et smut forbi butik STILLEBEN i kbh. 
Hop fra Strøget/Amagertorv og ind af den smukke sidegade - Niels Hemmingsens gade 3 - eller gør som mig og spring på bus 1A, der kører lige til Højbro Plads - gå af Amager tov, forbi springvandet - hold til venstre og der kommer vejen :)

Her er ALT hvad det kreative og stil elskende hjerte begærer! 
Mangler du inspiration til børneværelset - stuen, arbejds-rummet, køkkenet eller måske en laber gave, så har du fundet det rette sted.
Nu hvor vi snakker om gaver, så syntes jeg at det er et super sted at finde, indflytter gaver, barselsgaver, fødselsdagsgaver og selvfølgelig gaver til dig selv og dit hjem ;)  

En hyggelig lys og imødekommende butik, som får indretter lysten i en til at boble. En bred vifte af forskellige danske og udenlandske designere har fået lov til at være repræsenteret i denne fine butik.
Du finder deres hjemme side HER
og link til Webshop HER

 et par billeder fra butikken




Find vej til STILLEBEN her:

3 kommentarer:

  1. Hej!! jeg takker for tippet. Det kan nogle gange være lidt af en jungle, når man ikke bor i feks. København, for hvor skal man lige gå hen og finde alt det spændende, når endelig man kommer til byen. Jeg fandt også nogle spændende butikker i "pisserenden" men det er kedeligt altid kun at bevæge sig rundt inde ved strøget!!
    kærlig hilsen Lissen

    SvarSlet
  2. Åh det ser skønt ud! Og så har de ovenikøbet en webshop! Tak fordi du delte :)

    SvarSlet
  3. Ja det er ikke altid til at finde de små gode butikker uden et tip - og jaden webshop er jo en ren slikbutik :)
    Margit

    SvarSlet