lørdag den 20. oktober 2012

GIVEAWAY med 4 vindere!!!!

Nu har du igen muligheden for at vinde igen. GIVEAWAY - VIND billetter + merchandice med Marco Macaco.
Samme regler som ved den anden giveaway - bare et nyt indlæg.
VIND: En lækker pakke m. 2 x billetter til filmen og t-shirt fra filmen Marco Macaco.

Trækker første hele 4 vindere !!!!
d. 24 oktober - sidste frist for tilmelding kl 12:00.

1 lod: skriv en kommentar til dette indlæg + antal lodder, (minimum krav)
1 lod: like Marco Macaco på Facebook HER
1 lod: fast læser her på bloggen.
1 lodder : link til denne konkurrence/giveaway med billede på facebook eller blog

Du kan i alt optjene 4 lodder :)

29 kommentarer:

  1. Så prøver jeg lykken igen :). 2 lodder til mig tak :).
    Jeg vil rigtig gerne se den sammen med mit barnebarn :)

    SvarSlet
  2. Jeg prøver også igen, min søn ville være rigtig glad for en tur i biografen:-) jeg deltager med 2 lodder, tak:-)
    Hilsen Karen

    SvarSlet
  3. Jeg deltager igen med 4 lodder(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  4. 2 lodder til mig, tak.
    evaelberg@yahoo.dk

    SvarSlet
  5. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder. :-)

    SvarSlet
  6. Jeg prøver med 4 lodder denne gang :)

    SvarSlet
  7. Jeg prøver også igen med 3 lodder

    SvarSlet
  8. Jeg vil gerne deltage med et enkelt lod :-)

    God weekend!
    loneh@post9.tele.dk

    SvarSlet
  9. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  10. 3 lodder til mig (kommentar, liker FB-siden og fast læser) :)

    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  11. Uh fedt der er en vol. 2.... jeg nåede nemlig ikek vol. 1, men havde lovet min datter at deltage! :) Så jeg vil gerne deltage med 2 lodder denne gang og så et stort tillykke for at have været medskaber af en film, der får så meget opmærksomhed lige nu :)

    SvarSlet
  12. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  13. Uh jeg prøver med to lodder, min søn ville blive så glad!

    charlottelemming@gmail.com

    SvarSlet
  14. prøver lykken igen s¨å med tre lodder :)

    SvarSlet
  15. 3 lodder igen :-))
    katrin@greencat.dk

    Knus Katrin

    SvarSlet
  16. Jeg deltager med tre lodder :-)

    SvarSlet
  17. Orv - den har vi ikke set (endnu) - jeg deltager med 3 lodder (fast læser, kommentar, låner dit billede til min bog)

    SvarSlet
  18. 2 lodder til mig tak :)

    SvarSlet
  19. Jeg prøver også lykken igen!!!
    3 loddet ;)

    SvarSlet
  20. Jeg vil gerne deltage med et lod :)

    SvarSlet
  21. eg prøver igen, med 2 lodder.
    kh Stine

    SvarSlet
  22. Hej, jeg prøver lykken og snupper to lodder.

    SvarSlet
  23. Jeg snupper 2 lodder :)

    SvarSlet
  24. 2 lodder til mig :-)

    SvarSlet
  25. Jeg er med på to lodder :)

    Super spændende.. ville elske at kunne tage min kusine med ind og se den.

    SvarSlet
  26. Skynder mig lige at snuppe 3 lodder og krydser fingre:-)

    SvarSlet