onsdag den 24. oktober 2012

De 4 Vindere er.....

juhuuu!! - endelig kom tidspunktet hvor jeg får lov at uddele præmierne til 4 heldige vindere!

Tak til jer der ville deltage i min lyn give-away -
og ikke mindst til SF-film som har sponsoreret denne konkurrence
og tak til random.org

TIL VINDERNE:
Send mig en mail hurtigst muligt -
creativetail@gmail.com
med emnet "jeg vandt Marco Macaco"
 pakkerne bliver først sendt når jeg har alle 4's adresser.
hvis jeg ikke hører fra jer senest i morgen aften - finder jeg nye vindere fredag morgen! 
Og kik gerne efter mig (Margit Rosenaa) - i rulleteksterne efter filmen under Animatore :)

VINDERNE ER:
Nr. 20 - MIXBIX 
Nr. 3 Karen (uden blog eller mail)
Nr. 12 Anja 
og Nr. 53 Stine S






5 kommentarer:

  1. næhh, den ene vinder er jo mig. Vi vil elske et gensyn, det er en fantastisk film I har lavet.
    Jeg har sendt dig en mail.
    Kh Stine

    SvarSlet
  2. Og jeg er også en af de heldige vindere :) har sendt dig en mail :)
    Kh. Anja

    SvarSlet
  3. Jamen, hold nu op,jeg har jo vundet:-D jeg sender dig straks en mail, og ellers er min mailadresse lige her: kme.nielsen@gmail.com - bare for en sikkerheds skyld, den tablet, jeg bruger er bare ikke helt stabil

    SvarSlet
  4. Juhuuu, sender straks en mail ;)

    SvarSlet