søndag den 16. september 2012

Pretty Bird - et stk. Hæklet fugl - tak

Her er gang i den lille online butik. En lille ny Pretty Bird er lige fløjet fra reden og hjem til en ny ejer :)
Heldigvis huskede jeg at tage et par billeder denne gang, før den rejste bort. 1 stk hæklet fugl. Tre farver - stribet. Hvis du også ønsker dig egen hæklede fugl, kan den købes HER. Eller send mig en mail med emnet Pretty Bird. creativetail@gmail.com
Hvis du selv ønsker at hækle en - kan jeg fortælle at jeg er ved at udarbejde et lille dokument, som det snart er muligt at få fat i ;)

7 kommentarer:

  1. Hvor er den fin, ser frem til en opskrift, tror jeg jeg vil afprøve den.

    SvarSlet
  2. Jeg ser også meget frem til en opskrift - de er SÅ søde! :-)

    SvarSlet
  3. Den er rigtig sød. En opskrift ville ikke være dårlig :)

    SvarSlet
  4. Ej, hvor er den sød(:

    Min blog har fået en facebook side, som du er velkommen til at kigge forbi(:

    http://www.facebook.com/DyregladPige?ref=hl

    SvarSlet
  5. Den er helt vildt sød. Og jeg elsker hjertet som du bruger som vinge. :-)

    SvarSlet
  6. Ej hvor er den bare sød, flot lavet :)

    - Sigaards.dk
    Kig forbi og deltag i min Give-Away

    SvarSlet