lørdag den 1. september 2012

GIVEAWAY ♥ Her på Bloggen - AFSLUTTET

Det er blevet tid til en ny giveaway her på bloggen :)

Vind 6 ruller lækkert Allino garn + Hækle opskrift på super sødt Pigesæt - med kjole og bøllehat.

Alt du skal gøre:
1 lod = Være eller blive fast *læser + Skriv en kommentar herunder
5 lodder = Fast læser + Skriv en kommentar herunder + Link til konkurrence på din blog eller facebook med billede.


Jeg trækker en vinder Søndag d. 30. Sep.

Husk: skriv hvor mange lodder du deltager med og din e-mail adresse hvis du ikke har en blog.
*Bliv fast læser (via Google Friend Connect, via Bloglovin' eller på NetworkedBlogs )

68 kommentarer:

  1. Jeg er heelt sikkert med på 5 lodder

    SvarSlet
  2. Her er jeg, med 5 lodder!

    Go' Lørdag aften

    SvarSlet
  3. 5 lodder til mig, lækkert garn:)

    SvarSlet
  4. 5 lodder til mig også. Vild lækker give away

    SvarSlet
  5. Skøn give away... Er helt klart med på 5 lodder (Nu kan jeg nemlig godt få lov til at blive fast læser)
    :o) Karina

    SvarSlet
  6. Vupti... 5 lodder til mig!!
    Total lækker give away, den vil jeg gerne være den heldige vinder af =)

    SvarSlet
  7. Jeg kunne lave sådan et sæt til min datter :-) jeg prøver med et lod.

    SvarSlet
  8. spændende garn og sød opskrift.

    Deltager med 5 lodder.

    SvarSlet
  9. Jeg blir med . 1 lodd. Ha en fin helg

    SvarSlet
  10. Jeg deltager med 1 lod. Skønt garn og dejlige farver.
    cirgens@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Jeg lægger 5 lodder i puljen.

    Marianne2730 @ gmail.com

    SvarSlet
  12. også jeg deltager med 5 lodder
    (skal lige finde ud af at linke med foto).
    hilsen Mona

    SvarSlet
  13. Jeg er helt sikkert med..
    (5 lodder)

    SvarSlet
  14. Jeg er med , 1 lod :)

    SvarSlet
  15. Jeg vil gerne være med på 1 lod, tak
    merete-d-h@hotmail.com

    SvarSlet
  16. et lod til mig tak, sikke fint garn!

    SvarSlet
  17. Deltager helt sikkert med 5 lodder, tak :O)

    SvarSlet
  18. Jeg deltager med 5 lodder.
    Har linket ude i siden af min blog(:

    Du er velkommen til at kigge forbi mine 2 give aways, som kan findes i venstre side af min blog(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  19. Sikke dog en dejlig give away.
    Jeg deltager med 5 lodder, og har nu linket i siden af min blog(:

    Du er velkommen til at tage et kig forbi min nye give away, hvor man kan vinde en lækker bordlampe.

    http://kreaman.blogspot.dk/2012/09/give-away-nr-4.html

    SvarSlet
  20. Deltager meget gerne med 5 lodder, har linket på facebook :)

    Glæder mig til at læse med fremover.
    KH Micha

    SvarSlet
  21. Jeg er også med, desværre kun med 1 sølle lod, så jeg håber, jeg er mega-heldig:-)
    Hilsen Karen

    SvarSlet
  22. 5 lodder har linket.
    Ser super godt ud.
    Venlig hilsen
    Sissel@sfw.dk

    SvarSlet
  23. Skynder mig at snuppe 5 lodder :)

    SvarSlet
  24. Jeg prøver lykken hos deg igjen med 5 lodd :)

    SvarSlet
  25. jeg hapser 5 lodder!

    Kig forbi min stof/garn gavekort give away

    SvarSlet
  26. jeg nupper et enkelt lod :)

    SvarSlet
  27. Hvor er det bare nogle lækre farver! Jeg er med på 5 lodder :) sofie_steens (a) hotmail.com

    SvarSlet
  28. Sikkken en lækker lækker give away- vil SÅ gerne være med. deltager med fuldt hus, 5 lodder. Knus Heidi

    SvarSlet
  29. Hvem vil ikke gerne vinde? jeg vil gerne.
    deltager med 5 lodder

    SvarSlet
  30. Hej, jeg snupper et lod, fin give-away

    SvarSlet
  31. Uhh jeg hepper på mig selv.
    5 lodder :)

    SvarSlet
  32. Jeg vil super gerne være med - garn kan man ikke få for meget af ;)

    5 lodder kan det blive til

    SvarSlet
  33. I would like to play.:)
    Your game is on my blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.:)
    Bernadett
    5 lodder

    SvarSlet
  34. Lækker give away.
    Jeg vil super gerne være med, med 1 lod :)

    SvarSlet
  35. 5 lodder til mig :-)

    Flotte farver :-)

    SvarSlet
  36. 5 lodder til mig.

    Virkelig flotte farver :-)

    SvarSlet
  37. 1 lod til mig... TAK. Hilsen Joan M

    SvarSlet
  38. Lækkert garn i skønne farver.
    Deltager gerne med 1 lod.
    Elsebeth
    e.noer@city.dk

    SvarSlet
  39. Hei jeg deltar med 1 lodd.
    flotte farger og nydelig kjole

    SvarSlet
  40. beautiful yarns ♥ ♥ ♥ I hope for the best
    5 lodder
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  41. Skøn giveaway :-) Jeg deltager meget gerne med 5 lodder (jeg linker iaften) er fast læser og du er på min bloggroll

    SvarSlet
  42. Beklager men jeg kan ikke linke til dig. Blogger skriver at jeg har overskredet min kvote for overførelse af billeder ?
    Du snupper bare nogle af mine lodder tilbage :-)

    SvarSlet
  43. Mums, lækkert garn.
    1 lod til mig tak :-)
    Vh Eva

    SvarSlet
  44. ser lækkert ud. God weekend. Bilig ferielejlighed i Berlin. www.berlinerlejlighed.dk
    5 lodder til mig. Lægger det på facebook

    SvarSlet
  45. Skøn give away!!! 5 lodder til mig :-)

    SvarSlet
  46. wooow! amazing! super!
    ...please enter my name....
    5 lodder
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet
  47. Super blogside.
    1 lod til mig.

    SvarSlet
  48. Sikke en fin give away. Den vil jeg meget gerne deltage i med et enkelt lod. Du trækker den ud på min fødselsdag så jeg håber... :-)

    SvarSlet
  49. Hej!
    Fin giveaway, jag är gärna med!
    1 lott, tack :)

    Trevlig höst!

    minnapo1(at)gmail.com

    SvarSlet
  50. Jeg vil gerne deltage med 1 lod, håber på gevinst det ser rigtig dejligt ud det garn.

    kirstenkrat@mail.tele.dk

    SvarSlet
  51. Uhh en lækker Give Away

    Jeg deltager med 1 lod

    SvarSlet
  52. Lækkert !!! Jeg er med på 5 lodder.
    Mette.Henriksen(a)stofanet.dk

    SvarSlet
  53. Snupper et enkelt lod :)

    giffegaf@gmail.com

    SvarSlet
  54. Jeg er med på 1 lod.
    KH
    tina@alitor.dk

    SvarSlet
  55. Vil vældig gerne være med (i elfte time) med et lod, der forhåbentlig er fyldt med held. Hilsen Marlene (1i11e.1u11e@hotmail.com)

    SvarSlet
  56. jeg snupper et lod
    KH
    NulleTPJP@gmail.com

    SvarSlet
  57. Lidt pinligt, men det er med mine børns hjælp lykkedes at få dit link på facebook, så jeg vil gerne kaste yderligere 4 lodder fyldt med held efter det ene, jeg allerede har i dit "give away lotteri". Tak Marlene / 1i11e.1u11e@hotmail.com

    SvarSlet
  58. Skynder mig lige at smide et lod i denne skønne giveaway ;)

    SvarSlet
  59. Hvis man stadig kan nå det, det håber jeg, er jeg med med 1 lod :-)

    SvarSlet