onsdag den 8. august 2012

Ny GIVEAWAY - Vil du deltage ❤

Jeg syntes at i fortjener en Bonus Giveaway :)  - så nu kan du vinde to ruller lækkert bomuldsgarn - fra figosmor online garn butik + en tilhørende strikkeopskrift på en lille sød hue. 

Husk også mine to andre giveaways:
Vind 8 ruller lækkert SMC cabare' garn - Deltag HER
Vind rævehalskæde - trækkeds ved 400 faste læsere - Dentag HER


Alt du skal gøre:
1 lod = Være eller blive fast *læser + Skriv en kommentar herunder
5 lodder = Fast læser + Skriv en kommentar herunder + Link til konkurrence på din blog eller facebook med billede.


Jeg trækker en vinder Fredag d. 31. august.

Husk: skriv hvor mange lodder du deltager med og din e-mail adresse hvis du ikke har en blog. 
*Bliv fast læser  (via Google Friend Connect, via Bloglovin' eller på NetworkedBlogs )


28 kommentarer:

  1. Næææh :-) Er jeg den første ? Håber at det giver lidt held. Et lod til mig.

    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Jeg snupper lige 1 lod

    SvarSlet
  3. Jaaaaa, jeg er med! Trekker 5 lodd og krysser fingrene :)

    SvarSlet
  4. Jeg er med på 1 lod.
    cirgens@hotmail.com

    SvarSlet
  5. jeg deltager gerne med et lod :o)
    Hilsen Mona

    SvarSlet
  6. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  7. Your game is on my blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.:)
    Bernadett
    5 lodder

    SvarSlet
  8. Den må jeg da være med i. Garn kan man altid bruge, også selvom man ikke er så god med strikkepinde. Deltager med 5 lodder.
    Hilsner fra Christina(blogspot.stjernefroe.com)

    SvarSlet
  9. Jeg vil også være med - 1 lod, tak:-)
    Hilsen karen

    SvarSlet
  10. Har delt via facebook, så 5 lodder.
    Håber jeg kan være heldig :)

    SvarSlet
  11. Jeg vil gerne være med på 1 lod, tak
    merete-d-h@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Hejsa!
    Jeg vil gerne deltage med 5 lodder, tak! :)
    (Du kan se linken i min blog under "GIVE AWAYS!")
    Vh
    Sara

    SvarSlet
  13. jeg nupper 5 lodder! Er fast læser via bloglovin!

    Kig forbi mine giveaways

    SvarSlet
  14. Super give away! Jeg snupper et enkelt lod. :-)
    Kh Regina (n.regina59@gmail.com)

    SvarSlet
  15. Jeg nupper da 5 af de heldige lodder ;o)

    SvarSlet
  16. Very nice gift, I hope for the best.
    5 lodder
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  17. Jeg vil rigtig gerne være med med et lod

    SvarSlet
  18. Jeg hopper med på et enkelt lod :-)

    Kh

    SvarSlet
  19. Jeg deltager med 5 lodder og glæder mig til at følge din blog.

    SvarSlet
  20. Så fin blogg du har:-)
    Jeg tar et lodd og legger meg til som følger!

    SvarSlet
  21. Jeg deltager med 1 lod og krydser fingre.:-)))

    SvarSlet
  22. Lækker give-away. Deltager med 5 lodder.

    Du er velkommen til også at deltage i mine 3 give-aways, bla en fra Tante Grøn.

    SvarSlet
  23. Jeg deltager med 1 enkelt lod, og krydser fingre for, at jeg er heldig :)
    mail: sofie.dk@hotmail.com

    SvarSlet
  24. Jeg vil gerne deltage, men ved ikke lige med hvor mange lodder! Jeg kan ikke få lov at blive fast læser, men jeg har linket fra min blog af...

    SvarSlet
  25. Jeg deltager meget gerne med 5 lodder.

    Har linket ude i siden af min blog(:

    Du er velkommen til at kigge forbi mine 2 give aways, som du finder i venstre side af min blog(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  26. Hei, vil gjerne være med og blir fast leser.
    kan like garnet, og fargen

    SvarSlet