fredag den 15. juni 2012

Lupiner - og en stor tak til mine læsere!

Kreativ Have Fredag - Creative Garden Friday #5
Sommeren er her - eller det syntes de smukke stauder i haven. Lupiner i hvid, lilla og lyserød skyder op over alt og det er en fryd. Tror det er en form for bonderose jeg har for neden - tror i ikke? 
Pæon siger i -TAK- 
Jeg er så glad for alt den 'have hjælp' jeg får fra mine smukke læsere - som ved MEGET mere om hvad der er i min have end jeg selv gør ;)
 De lover godt nok regn i weekenden - det bliver haven i det mindste glad for :)
Ønsker jer en smuk og kreativ weekend. x Margit





4 kommentarer:

  1. Det ligner en pæon - prøv at billed-google det.

    SvarSlet
  2. Jeg ville også sige at det ligner en pæon;) Men de hedder vidst også bonderoser -flotte er de i hvert fald :)

    SvarSlet
  3. Pæoner og bonderoser er ikke det samme, - din er en pæon tror jeg

    SvarSlet
  4. tak i smukke damer :) det er skønt at nyde godt af jeres have hjælp

    x

    Margit

    SvarSlet