onsdag den 1. februar 2012

Gratis Februar kalender - Free February Calendar :)


Gratis Kalender som baggrundsbillede til din computer 2012 - Februar
Her er månedens gratis kalender til jer og den har valentines tema og passer fint til skrivebordsbaggrund. 
Håber i vil prøve den.
(klik på kalenderbilledet - gem min tegningen ned på din computer - højreklik så på billedet og vælg nu anvend som skrivebordsbaggrund)
........................

Free Desktop Calendar Wallpaper 2012 - February

Here is my new February desktop drawing - It's with a Valentine theme and fits perfectly as a desktop wallpaper.  Hope you will try it out.

Dansk:


                                                       English:

4 kommentarer:

  1. TAK for kalender :o)
    jeg prøver at downloade til mit skærmbillede, og håber det virker på Mac.
    hav en god dag.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  2. jeg håber deet også virker på en Mac :)

    SvarSlet
  3. Dessverre fikk jeg ikke scannet QR koden, men tegningen var som vanlig virkelig flott.

    SvarSlet
  4. godt du kan lide den Helle - tror kun QR koden virker når man printer den :)

    SvarSlet