onsdag den 4. januar 2012

Nu med farve / now with a little color

Nu fik jeg tid til at smide lidt farve på min TirsdagsTegning 2012 #1   
Planen er at lave en række af disse små tegninger som jeg kan sælge - både de originale og et antal nummererede print.
...............................................................................
Now I had the chance to color my Tuesday Drawing 2012 # 1. The idea is to make a little series of these small drawings and then put them up for sale - the originals and numbered prints.

3 kommentarer:

  1. Hvor er den vidunderlig! Er da helt vild med hunden er "flyver" i vinden og hundens fører. Hvor fint med farver. Klem fra Camilla

    SvarSlet
  2. Ej, hvor er det altså bare en sød tegning! Jeg tænkte på om du laver tegninger på bestilling? Jeg vil nemlig vildt gerne have en tegning som min header på min blog, men jeg har desværre ikke et tegne talent selv :)

    Knus Simone
    www.itwinkleinrain.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Mange tak,
    Simone - Ja, Jeg laver tegninger på bestilling. Ogg vi kan godt snakke om en tegning til din header

    SvarSlet