søndag den 29. januar 2012

Hæklet hund - Crochet Dog

Her er en hæklet hund som jeg lige har givet min yngste nevø - sammen med en skønt heldragt, fra Sture&Lisa  fra  migogminsoster hjemmesiden. Det er 100 % Økologisk bomuld og produceret under Fair Trade. Jeg syntes at de hunde på dragten var så skønne at jeg bare måtte finde på en lille hæklet hund der kunne passe til. Det er vildt sjovt at hækle sådan en ide man får. Skønt grønt garn og en god hæklenål 2.5 og lidt bamse/pudevat. Jeg valgte også at bruge en af mine name labels til halsbånd. Håber på at skrive en fin hækle opskrift - så den er nem at lave igen. Hvad syntes i om den tobenede hund? 
.........................................................................................
This is a little gift I made for my youngest nephew - I found a great piece of cloth with cute dogs on it - in this great online shop migogminsoster. I was so inspired by the dogs that I made this little crochet two-legged dog. For his collar I used on of my personal labels. What do you think? 








10 kommentarer:

  1. Hvor er det en fin gave...og hun er meget sød. :-) Heldige er modtageren......

    SvarSlet
  2. Heisann og takk for hyggelig kommentar fra deg. Så fin hund du har heklet. Dette ble jo en kjempefin gave!

    Ha en hyggelig søndag videre :-)

    Hilsen fra Norge

    SvarSlet
  3. Den er rigtig sød - og i min yndlingsgrønne :-)

    SvarSlet
  4. Tak for jeres søde ord, de damer :)

    SvarSlet
  5. the dog turned out very cute! :)

    SvarSlet
  6. Den er også fin din hund, men mit hjerte brænder for fugle lige nu.
    Kan jeg bestille en lille og en stor fugl? hvor store er de?
    De vil pynte i min lampe.
    Go' mandag ;0))

    SvarSlet
  7. Tak for det Pia - Jeg er i disse dage igang med at få "rigtig" lov til at åbne et selvstændigt bierhverv - forhåbentlig skulle jeg kunne starte 1. feb og så kan vi saktens finde ud af nogen :)

    SvarSlet
  8. Det lyder spændende;0)
    kan du ikke skrive til mig, når du er klar. Glæder mig til at høre fra dig.

    SvarSlet
  9. MON du har en opskrift på den skønne grønne hund, for IHHH hvor jeg dog står og mangler lige netop sådan en model....
    Mange hilsner
    RikkeRøjkjær

    SvarSlet
  10. :(desvære Rikke ... Jeg fik ikke skrev noget ned da jeg hæklede den ... Så jeg kan nok ikke engang lave den igen selv .. Men hvis jeg kaster mig ud i det en dag - og skriver det ned, så skal jeg nok poste det. Men tak fordi di skrev - for jeg SKAL bare huske at gøre det

    SvarSlet