søndag den 8. januar 2012

En gratis Januar kalender til jer :)

Gratis Kalender som baggrundsbillede til din computeren - 2012
Jeg havde helt glemt at poste min kalender til jer .. bedre sent end aldrig. Men nu kan jeg med glæde sige:
Denne måneds kalenderen er nu klar til jer alle. Håber i vil prøve den
(klik på kalenderbilledet - gem det ned på din computer - højreklik så på billedet og vælg anvend som skrivebordsbaggrund)
........................

Free January Desktop Calendar Wallpaper 2012

Oh no - I forgot to post my calendar. But here it is so now I can say:
The calendar for this month is now ready for you all. Hope you will try it out.

Dansk:

English:

9 kommentarer:

  1. Hei Margit,
    Takk for hyggelig kommentar på bloggen min, og så koselig at du fant den.
    For en fin blogg du har, og så flink du er til å tegne! Kan jeg gjette på at dette er ditt levebrød?
    Legger meg til som følger på bloggen din, for jeg er spent på å følge med på tegningene dine videre.:)

    SvarSlet
  2. mange tak Helle :) O jo - det er en del af mit 'levebrød' :)

    SvarSlet
  3. Hej Margit
    Tak for din hilsen på min blog. Jeg har lagt din søde kalender ind på mit skrivebord, hvor er det en fin tegning :-)

    SvarSlet
  4. Dejlig blog du har her :)

    Hvor er det bare en sød kalender! Elsker tegningen!

    God søndag!

    Kh. Jenny

    SvarSlet
  5. This is so cute and a great idea to start the new year, as well. :-) I've been wanting to do something similar and you remind me that I yet have to do it. :-p Thank you for the inspiration!

    SvarSlet
  6. Men åh vad söt den var! Vad duktig du är!

    SvarSlet
  7. *Losarinas mor: selv tak du.

    *Bebiane: Tak, jeg er rigtig glad
    for at høre at du bruger den.

    *Fanie.ca: I hope you will try to make one youself - I think it is a lot of fun- and let me know when you finish it.

    *Jenny,Rebeccas DIY: Tak for jeres søde hilsen :)

    SvarSlet
  8. Hvor er det en god ide og tak fordi du gider, jeg har den på skrivebordet og kan nyde din fine tegning hver dag ;o)

    SvarSlet