mandag den 16. januar 2012

Gif Animationer :)


Her er mine nye Gif animationer - yay. Det er virkelig sjovt at lave. Jeg har brugt Flash og skrevet lidt koder :)
Jeg smider et link op så i kan låne dem.. når jeg lige finder ud af hvordan :)
............................................................
Just wanted to show you all my new Gif animations. They are super fun and fast to make - I used Flash. I will add a link so it will be posible for you all to borrow the buttons.. when I figure out how :) 

Photobucket

Photobucket

Photobucket










3 kommentarer:

  1. Wau hvor er du god, de er super flotte. Glæder mig til et link ;O)

    SvarSlet
  2. Jubi, jeg vil så gerne lære at lave Gif´ere, så jeg glæder mig til mere nyt :-)

    Jeg er helt vild med halen - superfint lavet!

    KH tina

    SvarSlet
  3. *Kirsten - tak du, og nu har jeg endelig fundet ud af det - se det nye indlæg
    *TichTach - det er ikke så svært - jeg skal nok poste - hvis jeg finder en ny måde man kan lave gif animationer - nemt uden om Flash

    SvarSlet