fredag den 20. januar 2012

Angry Bird Gris - men hæklenål og filt

Her er mit bud på en hækledt Angry bird gris. Jeg ville ellers først ha' postet, når jeg var færdig med de andre grise, men kunne altså ikke vente. Så her er de første billeder af min hæklede gris. Selv om den er forholdsvis enkelt at lave - så skal jeg lige have rigtig tjek på at skrive opskriften ned -  men når jeg gør det, så skal jeg nok poste en DIY til jer. Jeg syntes at hans øjne blev mere levende med filt, men måske jeg også tester lidt andet. Håber i kan lide han - gryt grynt.
............................................................
 Here is my take on a green Angry Bird Pig. I will post again when I have a well written pattern. I also promised myself that I would not post him until the other pigs are done - but I just could not wait. Hope you like him. Oink oink






6 kommentarer:

  1. Nej hvor er han bare SKØN !
    den opskrift vil jeg glæde mig til - og så vil jeg give mig til at hækle, selv om jeg indtil nu ikke har været med på bølgen ;o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  2. Den er rigtig sød!! Du har helt sikkert fanget det rigtige udtryk.

    Mht. opskriften: Ikke for at være fesen, men jeg læste på en amerikansk blog, at hun havde fået gevaldige problemer med at lægge opskrifter på Angry Birds figurerne ud. Men hun tog så også penge for dem. Måske er der forskel? Jeg ville bare lige sige det :-)

    SvarSlet
  3. det skulle ikke være noget problem - så længe det er gratis. Og så er det god reklame :)

    SvarSlet
  4. Hej :) Jeg er sprit-ny på din blog, fandt dig via "himmelske kager" - og sikke en skøn blog, du laver, den rammer lige i mit hobby-hjerte :) Og skøn, skøn, skøn gris, den MÅ jeg prøve, min dreng vil ELSKE den! :) knus, Signe

    SvarSlet
  5. Hi
    Is it your own idea and your own pattern? I' am very interested. Look's cute!! Greetings Ottilie

    SvarSlet
  6. Hei Ottilie -
    I looked up different patterns online - and from there made my own - not that difficult - just a ball with smaller details.
    x
    Margit

    SvarSlet