tirsdag den 29. november 2011

Tirsdags Tegning / Tuesday Drawing #7

Jeg ved godt vi ikke er i december - men det er vi godt og vel næste tirsdag :) Så jeg tager forskud på julen og viser jer dette lille logo jeg har lavet til en veninde. Hun skulle holde jule kom sammen for børn , hvor de hver weekend åbner en ny låge. 
..............................................................................
I know it's not December - but I will be more than started next Tuesday - so I might as-well get it started :) 
This is a drawing I made for a friend of mine - who a having christmas get togethers for kids. And every weekend they get a story and open a little gate and find Christmas decoration. The drawing works as a logo for the event

2 kommentarer:

  1. Tillykke Margit du blev den første vinder i min advents give away :D

    Du kan se hvad du har vundet på min blog : http://chhans-tegneblog.blogspot.com/

    SvarSlet