lørdag den 27. august 2011

Morgen Lyn - Morning Lightning

Kl 06 her til morgen - gik det bare amok herinde i Valby. Voldsom regn og en masse lyn - Så jeg lavede mig en kande te og satte mig ind i stuen for at følge med - Jeg har lavet en lille lyn sekvens til jer ud fra en video jeg filmede.
.................................
06 AM this morgning - the weather went crazy here in Copenhagen. Rain and lightning all over - so I made a cup of tea and enjoyed the show from the living room.  I made a little lightning sequence for you all to see.  





6 kommentarer:

  1. Her blev vi også vækket af lyn og torden - fantastisk at skue !

    SvarSlet
  2. Vi havde lyn i går aftes og i nat. Det var fantastisk at se på. Det lyste hele himlen op.

    Sikke nogle fine billeder du har fanget.

    SvarSlet
  3. Det var også HELT VILDT her i Midtjylland i aftes/nat.. Det var helt fantastisk at se på! Elsker det!

    SvarSlet
  4. Very nice photos, I really like the lightning.

    SvarSlet
  5. *Losarinas mor,Inadesign og KGaardsted*
    Det glæder mig at vi deler fascinationen.

    *m.e (Cathie)and Leovi*
    Thank you :)I just love that it went all purple.

    SvarSlet