fredag den 19. august 2011

Grill haven - Barbecue Garden

For tiden er haven det bedste sted at være. Her er sen sommer sol - blomster - brombær og man kan grille hvis man vil. Hvis du ikke selv har en have eller en altan - så håber jeg du bor tæt på en park - for jeg er sikker på at vi alle har brug for tid i græsset :)
.......................
The little garden is the best place to be atm. The late summer sun is here - flowers, blackberrys and a great place for the barbecue. I hope you have a place to sit - a garden - park or a balcony. I think we all need a little "grass time"



5 kommentarer:

  1. Godmorgen Margit!
    Jeg tror du har ret i at alle har brug for at mærke græsset:-)
    Tillykke med den lille ny.
    Faster Margit er også min titel, til 6 stk. faktisk.
    God dag til dig.

    SvarSlet
  2. Tak Margith - 6 stk - hvor fantastisk.
    x
    Margit

    SvarSlet
  3. At mærke græsset og dufte til en blomst- er noget vi alle ha brug for.
    Dejligt at du har mulighed for en have :-)

    SvarSlet
  4. Tak for kommentaren - billedet er fra denne bog: Indie craft ISBN 978-1-85669-696-8 www.laurenceking.com

    Dejlig weekend til dig - KH Karen Marie

    SvarSlet
  5. Tak for den søde besked på min blog! Og hvor er det bare nogle lækre ting du får lavet - er helt vild med dine tegninger! Melder mig straks som fast læser og glæder mig til at følge dine kreativiteter :-)

    SvarSlet