fredag den 8. juli 2011

En lille tegning - A little drawing

Jeg er klar til sommer - så i går aftes lavede jeg denne akvarel tegning - med en sommer pige og vilde blomster. Håber i må have en fantastisk weekend smukke blog mennesker.
................................................................................................
I am more than ready for summer - so yesterday, I made this watercolor drawing - with a summer girl and wild flowers. Have a great weekend - wonderful blog people.  

8 kommentarer:

  1. Hvor er den bare flot, rigtig sommerligt, man ville da ønske sig hen på en eng med masser af blomster en dejlig varm sommer dag når man ser dit tegning ;o)

    SvarSlet
  2. hvor er den flot..! dejlig sommerlig!
    Jeg vil gerne invitere dig til blogggertræf d 24 september i vanløse kl 12, så vi kan gentage succesen fra sidst :)

    SvarSlet
  3. Mange tak de damer - og Elisabeth - mange tak for invitationen. Jeg ville vildt gerne deltage - men jeg er til bryllup i Norge der - så jeg må sige nej tak - håber der kommer en anden gang.

    x

    Margit

    SvarSlet
  4. Dejligt skønt sommerbillede du disker op med - deltjaen i venstre hjørn og ikke mindst de to kække fugle tilføjer noget spændende til akvareltegningen. Flot flot

    God weekend
    Mille

    SvarSlet
  5. very cheerful :) the birdies are cute!

    SvarSlet
  6. ejh det lyder dejligt med et bryllup!!! er sikker på der sker noget igen ;)

    SvarSlet
  7. En skøn tegning ...sol og sommer kan man aldrig få for meget af. Dejlig farver. Go' søndag..Hilsen Gitte

    SvarSlet
  8. HVor er den sød :)
    Tænkte på om du havde en mail så vi ku aftale en dag sammen? :)

    SvarSlet