lørdag den 23. april 2011

Pacifier Chain / Suttekæde - in progress

I made this Pacifier Chain - the idea is to make a lot of them - give them as gifts and sell a few in the shop so they wont take over the apartment. I will try a lot of different colors - this still need the last few parts as you can see on the last photo - but i'm sure you get the idea.
Jeg ville lige vise jer denne suttekæde som jeg er igang med - jeg vil lave en masse af dem - til at give i gave og til butikken - så de ikke overtager lejligheden. Jeg vil prøve med en masse forskellige farver - denne her mangler stadig et par dele som i nok kan se, men jeg er sikker på at i kan forestille jer det.




4 kommentarer:

  1. Geniale!
    =)

    Abbraccio.
    Fer.

    SvarSlet
  2. :-) Er vild med de tegnede tilføjelser :-)

    SvarSlet
  3. love your pics !
    hope you sell lots.

    happy weekend to you Margit ♥

    SvarSlet
  4. thank you all :x
    Man må jo finde på noget når man ikke har alt det man skal bruge :)

    SvarSlet