torsdag den 17. marts 2011

Watercolor - Fox On The Run

My watercolor fox is finished. I colored it last evening. That it one of my favorite things to do - to color - just sit and listen to music or a story. I will try to expand my collection of original drawings. I also like to draw digitally -  but I'm still  fascinated  by the hand drawn proces. Hope you like it.





Min akvarel ræv er færdig. Jeg farvelagde den i går aftes. Det er en af mine ynglings beskæftigelser - at farvelægge - bare at sidde og høre musik eller gerne en lydbog imens. Jeg vil prøve at udvide min samling af originale akvareller. Jeg kan også godt lide at tegne digitalt - men jeg er stadig fascineret af den håndtegnede proses. Håber i kan lide den.

15 kommentarer:

  1. Haha, hvor er den bare fin! Og billedet fortæller en sjov historie :-D

    SvarSlet
  2. Hold da op-den er virkelig flot! Er vild med ræve i alle afskygninger...

    SvarSlet
  3. Virkelig fin... Et rigtig "busted" ansigtsudtryk :)

    SvarSlet
  4. Hello! I love your fox! It's really beautiful!

    SvarSlet
  5. wow, your fox is so cool! i wish i could draw... :P

    SvarSlet
  6. Aihj, hvor er den fin, Margit! Og ret sjov!

    SvarSlet
  7. WOW, hvor er den lækker, og jeg tilslutter mig straks gruppen af mennesker der holder af at farvelægge - det er så hyggeligt!
    Ha' alletiders dag!
    Kh. Jane

    SvarSlet
  8. Din ræv er super, men dine mejser er da bare absolut vidunderlige. De ligner dem i min have, når de synes katten kommer for tæt på:-)
    knus

    SvarSlet
  9. Den ER vidunderlig!!! Hvis den skulle mangle et nyt hjem engang så er jeg klar til at adoptere :)

    SvarSlet
  10. Sei bravissima, complimenti!
    Piacere di conoscerti ;)
    A presto
    Sonia

    SvarSlet
  11. Jeg er vild med din lille akvarel !!

    SvarSlet
  12. Thank you all! Mange tak, for de søde ord alle sammen! Det betyder meget at få noget respons på det man laver :)

    x

    Margit

    SvarSlet
  13. Ej hvor er den bare god.

    SvarSlet
  14. Hvor er den bare herlig! Jeg elsker dynamikken og den historie, der udspiller sig på en side.

    SvarSlet
  15. Lide den?? Den er pragtfuld! :o)

    SvarSlet