tirsdag den 22. marts 2011

My own Hedgehog

I finally had the time to finish him. A cute little crochet tutorial from The Book I showed the other day. I just love making stripes. Have a great Tuesday. 


Så fik jeg endelig tid til at lave ham færdig - mit lille hæklede pindsvin. En sød lille hækle opskrift fra Bogen som jeg viste for leden. Jeg har fundet ud af at jeg er vild med at hækle striber. Men ha' nu en god tirsdag.  

PPst! Der er stadig EN mere der kan være med i PAKKELEGEN som jeg har. Klik HER hvis du vil vide mere  

5 kommentarer:

  1. ahhh so cute Margit!!!
    happy week to you ♥

    SvarSlet
  2. Den er rigtig sød! Nu får jeg jo helt lyst til at hækle... :)

    SvarSlet
  3. # Merete - Mange tak du
    # Cathie - Thank you darling
    # Stine - Det er jeg glad for. Håber du må komme godt igang med noget fedt :)

    x

    Margit

    SvarSlet
  4. Han er fantastisk. Så skøn med lang næse og store øjne.

    SvarSlet