torsdag den 24. marts 2011

Flowers and a Drawing in the making

How are you today? I'm fine - I have a lot to do this week - at work and at home.  Will try to get the time to finish and color the drawing in the weekend. And I also have to work on the new desktop calender. There is also a giveaway on the way - I'm just waiting for one thing to arrive in the mail before I start it - be safe :)
Hvordan har du det i dag? Jeg har det fint - jeg har en masse jeg skal nå i denne uge - på arbejdet og hjemme. Jeg vil prøve at færdiggøre tegningen og farve den i weekenden. Skal også ha' lavet en kallender for næste måneds baggrunds skærm. Der er også en giveaway på vej herfra - jeg skal bare lige modtage en enkelt ting med posten, før den skydes i gang - pas på jer selv :)  


3 kommentarer:

  1. Jo tak, jeg har det ok. Er dog hjemme fra arbejde i dag pga en drillesyg ryg.
    Jeg glæder mig til at se din næste kalendermåned.
    At have travl kan være ganske fint. hvis man er glad for det man har travlt med.
    :-)

    SvarSlet
  2. Tak... har det fint... skønt lidt øm efter 1000 m i svømmehallen til morgen... men det beviser jo bare det har været tiltrængt!!
    Fin tegning... glæder mig til at se den færdig... med farver mm.
    Nyd aftenen.

    SvarSlet
  3. Love these pretty flowers. We're just busy with work :( Can't wait for the weekend!! <3

    www.thestylerawr.com

    We're now following you, please follow us back!

    T & J

    XoX

    SvarSlet