onsdag den 3. august 2016

Barsel og Pokemon 'get up and' GO!


Jeg kan varmt anbefale den nye og og yderst omtalte og hypede app Pokemon GO. Er du på barsel og er det bare liiiidt for svært at komme op af sofaen når baby sover .. ??så hent den gratis app og kom med ud. Get up and GO som de skriver. 
Og nej du behøver ikke traske rundt hver gang den lille sover. Men hvad med bare den ene lur? Du for motion, for kroppen i gang, underholdning, du ser måske dele af din by hvor du ikke lige har været før og baby får frisk luft. Det er et spil som kun fungere på farten - det vil sige, at det er ikke det' der kommer til at tage din opmærksomhed i babys vågne timer. Det kan vi godt lide.

Det er som om det er denne lille gulerod for at gå. 
Du oplever også andet end de virtuelle monstre - ud over at møde et hav af andre medspillere. En hare og smuk rådyr mor med føl, var bare noget af det jeg mødte på min morgentur da vi var i sommerhus i ferien. For ja, jeg kunne bare have sat vognen udenfor og selv gået ind, set morgen tv og ventet på at resten af huset stod op. Men de små monstre lokkede mig ud at gå :) 
Man skulle tro at tanken om den friske luft og gratis motion ville være nok - men det er det altså ikke....De fleste af os ville med træt blik vælge sofa og en chokolade kiks til hver en tid.




2 kommentarer:

  1. Jeg har godt set en masse postyr omkring Pokemon-appen, men måske man skulle prøve den. Jeg er også på barsel nemlig. :) Og nogle gange kan det virkelig godt være svært at få nummer'en op ad sofaen. Tak for et godt fif.
    Vh. Pennie
    www.pennnylane.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Sød tegning og positiv anbefaling :-)

      Slet