lørdag den 24. oktober 2015

Uperfekt 2. gangs-mor. Inktiber og uge 37+2.

Her som andengangs gravid er det kommet bag på mig hvor skræmmende lidt jeg har forberedt mig i forhold til første gang... Det krævede først og fremmest at jeg startede på barsel. (for en uges tid siden.)
For der bliver hverdagen hurtigt en anden og man kommer pludselig til at kikke på kalenderen og tænke - woow .. Det er lige om lidt o_O.
Men jeg er så småt kommet igang med de praktiske gøremål og godt igang med at finde tøj frem til lillepigen der gerne snart skulle komme. 
Måske er det også fordi at hverdagen jo ikke stopper 'bare' fordi at man er gravid.. Der er stadig hverdagens sysler, opgaver og mindstemanden på knap 3år som uforandret kræver ens opmærksomhed.
Kroppen er træt og man går bare hurtigere flad. Yndlings skoene er også begyndt at stramme og det føles som om at nogen har sprøjtet vand ind i de tunge lårbasser...
Men når mindstemanden er puttet (ved 20:00 tiden) så kalder tegne blokken, der skal have dagens #inktober dag24 og den den grå sofa. Jeg får koblet af og skylder denne dag ned med et glas Egekilde med fersken og et stykke hjemmelavet brownie. 
God aften til jer :)

0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar