lørdag den 13. juni 2015

Vælg nu en Ordentlig hyndeboks!

Terasse eventyret med JYSK fortsætter. Vi har testet denne hyndeboks og det har indtil videre været rigtig fint. 
Men jeg har stødt på mange hyndebokse i min tid..   Den ene mere sølle end den anden.. De bliver skæve og træls. Famler i solen og går nemt i stykker. Så vi gik efter en som så ud til at ligge i den gode ende. For hvis der var noget jeg ikke ville magte - så var det at have et trælst tog grimt skrummel til at stå.
For sådan blev det heldigvis ikke og trods min hyndeboks skepsis har denne 'kasse' indtil videre levet op til mine mange krav ;)

Hyndeboks MARIAGER hedder den og det er i kunsttræ og stål - for ja et af kravene er vedligeholdsfri.  
Den er nem at skubbe rundt - de den i den ene ende har hjul. Så man som en trillebør kan løfte i håndtaget modsat og så ellers trille den afsted til det ønskede sted.
Så lækker - det er den faktisk. Man betaler også for det 'eksklusive' med 1599,- men de kan mærkes i kvaliteten. 
Min favorit ting er nok det hydraulisk låg. Den er nem og ubesværet at åbne, holde åben og bruge for hele familien. 
Den beskytter lige nu vores nye hynder og der er enda også plads til vores grill deri! Det er plastikposen i ser på billedet :)

Så den ser ikke kæmpestor ud med er virkelig rummelig og måler 132x60x53cm.

Så rigtig god oplevelse herfra og en ting vi fint kan anbefale. Hvis man vil have noget ordentligt, pænt og praktisk. 
Jeg smider lige det direkte link til hyndeboksen herunder:
http://jysk.dk/have/hyndebokse/hyndeboks-mariager-132x60x53cm-kunsttrae


0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar