lørdag den 20. juni 2015

Pirat jagt og på en sommerdag?

Tror I at det vender nu?!! Det håber vi godt nok her på Creative Tail. For dagen i dag har været skøn, varm og solrig. Det giver et nyt skud energi og man bliver mindet om at tæer og ben skal ordnes og de bleg hvide ben snart burde komme ud af strømpebukserne og få et gensyn med solen. 
Husker I vores Giveaway? Ja der bliver giver en ny børnebog væk når vi har 500 der følger vores facebookside. 
Og ikke bare hvilken som helst børnebog men en der er tegnet og illustert af manden min :D
Og det er skønt at rende og finde den i div bog butikker - ren piratjagt :)

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Jeg kan sige dig at de er lækre! Det er et par ecco støvler og jeg faldt over dem for en del år siden - hvor jeg desværre ikke kunne bestemme mig og derved ikke fik dem købt.. Men tanken om dem jagtede mig hvert forår og jeg satte jagten ind. Var så heldig at finde dem som ny i DBA og lykken var stor :)

      Slet