lørdag den 27. juni 2015

Gartis LEGOLAND børnebilletter

Lige et lille hint til dem der kunne være interesseret i af finde gratis børnebilletter til LEGOLAND. Der er en masse steder hvor man hvert år kan finde dem og denne gang var det helt tilfældigt at jeg fandt disse..
Gik ned o den lokale FAKTA for at købe æg til dunserne i aftes. De havde udsolgt af de øko'er jeg plejer - så jeg fandt 2. best. 

Tænk sig - der stod intet på pakken med da jeg kom hjem og åbnede dem så var der to stk. børnebillet til LEGOLAND parken. 
Hmm.. Nu hvor jeg tænker over det - så åbner jeg ellers altid pakken med æg for at de om de er hele alle sammen.. Men ikke denne gang af en eller anden grund. 
For jeg kan godt huske at den unge ekspedient åbnede den - jeg tænkte han bare kikke om de var ok ligesom jeg ... ja klart... Nå men så kan det være man får dem uanset hvilke æg man køber :)
Men hint givet videre. 
Ikke nok med det - så skrev Camilla H, en super behjælpelig kommentar om flere tips! Kommet her:

Hvis I skal bruge børnebilletter til Legoland, så kan de printes helt gratis på skolemælk.dk - helt uden krav om betaling af fuld voksenbillet :) Udover det, hvis man kommer forbi grænsebutikkerne i Tyskland, så findes der lidt forskellige produkter man kan købe også er der 2-for-1 rabat kuponer på - disse kan bruges til voksenbilletter :)

Tusind tak Camilla :D

4 kommentarer:

  1. Tak for hintet.
    Bor faktisk selv i billund ved Legoland, men i år har vi ingen sæsonpas som de forrige år. Så vi må også ud og finde nogle billetter.
    Klem Lonni

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så lidt :) kik også på Camillas kommentar til indlægget - det indeholder et par super hints :D

      Slet
  2. Hvis I skal bruge børnebilletter til Legoland, så kan de printes helt gratis på skolemælk.dk - helt uden krav om betaling af fuld voksenbillet :) Udover det, hvis man kommer forbi grænsebutikkerne i Tyskland, så findes der lidt forskellige produkter man kan købe også er der 2-for-1 rabat kuponer på - disse kan bruges til voksenbilletter :)

    Bare et par tip herfra :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Fantastisk Camilla! Mange tak - det er hermed tilføjet til indlægget

      Slet