søndag den 14. juni 2015

GIVEAWAY! Ny Børnebog

Ekstra Giveaway! Vind denne børnebog - 'Pirater i havsnød'  fed ny børne tællebog som har fået en masse god omtale i blade og på nettet. Jeg har igen fået lov at forkæle en af mine kære læsere med sådan en :) 
For og deltage skal du blot følge CreativeTail -  enten via:


og fortæl 'hvem den skal læses højt for'? enter herunder eller under facebook indlægget.

Vi trækker en vinder når vi rammer 500 følgerne på facebook - så del gerne opslaget med andre der kunne have glæde af bogen. 
----
Hop gerne ind og besøg skaberen af bogen og hans spændende facebook med speed tegninger og meget mere :)
Held og lykke :D
-
 denne giveaway er ikke lavet i samarbejde med facebook men er CreativeTails's.

21 kommentarer:

  1. Jeg er med via Bloglovin'. Og vil gerne læse bogen højt for min datter på 3½. Hun elsker at lege pirat prinsesse med sværd, krøller i håret og klap for øjet :-)

    SvarSlet
  2. ELSKER denne bogen, var så megetked af det da den skulle leveres tilbage på biblioteket. Helt klart flere grin med lillepigen<3 (og følger via bl)

    SvarSlet
  3. Jeg følger med her via GFC men er også med på facebook.. jeg vil læse den for min søn på 3 år og min datter på 4 år..

    SvarSlet
  4. Jeg ville læse den sammen med min søn på 8 år :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov fik slet ikke skrevet at jeg følger med via bloglovin :)

      Slet
  5. Er med via bloglovin :) og bogen skal nydes med mine mange niecer og nevøer. Helt præcist har jeg syv styks i alderen 1 til 11, så den skal nok blive læst mange gange ;)

    SvarSlet
  6. Vil gerne deltage og følger dig via G F C
    KH Christina

    SvarSlet
  7. Ih, skøn bog blot ved at se forsiden.
    Jeg ville læse den højt for sønnemand på 2 år.
    Følger Dig både her og på facebook:-)

    SvarSlet
  8. Via bloglovin:) for
    Min lille dreng Alfred

    SvarSlet
  9. Den skal læses højt for min søn Carl.
    Følger dig på Bloglovin

    SvarSlet
  10. Jeg følger via bloglovin og jeg vil læse højt for min søn.
    Vh Mie Kristensen
    miekrumme(a)hotmail.com

    SvarSlet
  11. jeg vil læse den for vores alma på knap 2
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  12. Den vil jeg læse højt for min lille bandit og hans kommende lillesøster/-bror der kommer til december :)
    Jeg følger dig både på BL og FB.
    Mvh Monica
    volcanokitten@outlook.com

    SvarSlet
  13. Åhr den er fin - den ville min Alvin elske!

    Mvh malstrup113@gmail.com

    SvarSlet
  14. Den vil jeg læse for to af mine børnebørn som lige er begyndt i 0 klasse ;-)

    SvarSlet
  15. Jeg følger dig via Bloglovin. :)
    Jeg er ved at samle et lille børnebibliotek til min lille kommende baby - og denne vil da være helt perfekt!
    kh. Pennie

    SvarSlet
  16. Jeg følger via bloglovin
    og jeg ville læse den højt for min smukke smukke niece <3
    sabrine.rigmor@yahoo.com

    SvarSlet
  17. jeg følger via facebook

    vil gerne læse den højt for min datter :)

    sissel_budtz@hotmail.dk

    SvarSlet
  18. Jeg følger via bloglovin.
    Og ville elske at læse højt for min niece :-)

    Juliehedegaard@hotmail.dk

    SvarSlet