onsdag den 17. december 2014

Julegave ide' til 2 årig - mangler du lige en'?

Jeg har liiige købt denne lækre lækre løbecykel til mindstemanden - som blev 2 år her i november.
Det anbefales fra 2 år - og jeg tror han kan få rigtig meget glæde af denne.
Det er en PUKY løbecykel bestilt fra cykelpartner.dk o står lige nu til bare 519k. Dem har CreativeTail og os selv som private, haft rigtig gode erfaringer med og der er lynhurtig og smertefri levering.
se .esk vores regnslag - som vi næsten bruger 5 dage om uge (det har regnet SÅ meget) og den billige testvinder cykelstol. til kun 348
Jeg faldt for denne PUNKY da de har mange (60års) erfaring med børne cykler. Mærket står bla. for kvalitet og bidrager til sikker børnemobilitet. Den ervejer også kun 3,3 kg og det kommer altså til at betyde meget når jeg kommer til at slæbe den hjem fra parken :)
Derudover er de gennemtestede, godkendt af flere institutter og har en høj sikkerhed.

Af det mere praktiske info er denne løbecykel lavet til børn fra 2 år eller til dem der ca er 85cm høje. Men hop ind og læs mere hvis I også mangler en julegave til de mindste - for jeg er sikker på at denne vil skabe stor glæde :)

0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar